29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
lidt forvirret lidt forvirret
Har tænkt længe inden jeg lavede dette indlæg, for vil ikke lyder fornærmet eller give det indtryk at jeg synes den anden hest er grim, men nu blev min undring altså for stor
Har en udfordring igang med en hest jeg normalt ikke ville udfordre, da den kun har få og utydelige billeder, men da vi er i samme gruppe i "konkurrencen" skal jeg jo have en udfordring imod den.
Skrev til hende at det er synd hun ikke har bedre billeder, da jeg er sikker på det er en dejlig hest.
Men nu skovler den alle stemmerne ind, og så er det jeg undre mig, jeg får masser af stemmer mod heste, hvor jeg ikke troede jeg havde en chanse, men mod en med kun 3 utydelige billeder får vi tæv, hvorfor, synes folk det er uretfærdigt jeg har udfordret den, kender de hesten live og kan se bort fra billederne, eller synes de bare at den er kønnere end min ?
her er udfordringen
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=6810&LinkMode=MyCurrent&formsort=
håber nogle af dem der har stemt imod min gider svare, da jeg undre mig lidt.
Og ja mine billeder er heller ikke perfekte, men dog noget tydeligere og jeg har 10 billeder. og jeg er også sikker på at den anden er en dejlig hest men billederne gør det svært at bedømme den.
Håber ingen tager mit indlæg ilde op.
Hilsen Signe
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Jeg er langt hen ad vejen enig med Dorthe , af eksempler kan jeg nævne hvis jeg skulle stemme på en udfordring hvor de ene part var en Russ , så ville jeg nok også være lidt forudindtaget ikke så meget p.g.a racen men fordi jeg personlig kender alle russ hestenes ejere på nær en enkelt.
Når det så er sagt har jeg en mistanke om at din sætning " Skrev til hende at det er synd hun ikke har bedre billeder" måske har haft den modsatte virkning af hvad der måske var tiltænkt.
Hvis sætningen er blevet forstået som en kritik af din modstander kunne det måske også være udslagsgivende.
Kærlig hilsen bent
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
Måske du har ret Bent, skrev det egentlig fordi jeg selv syntes at udfordringen var lidt uretfærdig, og at jeg kun udfordrede hende pga af at vi var i runde sammen.
Men håber da at folk bliver ved med at stemme, og at de stemmer på den hest de bedst kan lide
Hilsen Signe
lidt forvirret