{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

"veninde", tyveri og bedrag.. Føj {{forumTopicSubject}}

Øv hvor jeg bare hader når ens såkaldte veninde skal bedrage en med tyveri og løgne og så bagefter stikke halen mellem benene.
Prøv og tænk, at man kan være sådan en SO.
Jeg kan blive så nederdrægtig sur på en der kan gøre sådan noget.
Allermest havde jeg lyst til at gøre hendes liv surt.

Hvad siger HG. Opfører en veninde sig sådan?
Nej vel.. Hvad ville I gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "veninde", tyveri og bedrag.. Føj
  • #1   7. aug 2008 Jeg ville bare lade so være so, og lade hende være - Og hvis hun selv spurgte, ville jeg fortælle hende hvorfor jeg havde så meget imod hende.
    Jeg ville bestemt ikke 'gøre hendes liv surt', selvom at det nok er det, man allermest har lyst til, men så bliver man sgu ligeså slem som hende. :o)

• #3   7. aug 2008 sådan en er ikke en veninde. men en der burde få sig en lærestreg..

• #4   7. aug 2008 Jeg har intet med hende at gøre mere overhovedet. Og det har jeg bestemt heller ikke tænkt mig at få igen.
    Men det er rigtig mange penge det drejer sig om når jeg regner det ud og dem vil jeg da bestemt ikke bare glemme.
    Det er jo ikke helt billigt når man skal ud og købe det hele igen.
    F.eks mit dækken som koster 1200 kr. Det var helt nyt.
    Jeg kan slet ikke komme over, at man kan være så kold en skid.
    Jeg bliver mere og mere sur. Så kan jeg sidde og se herinde at hun har hest til salg. Alt alt for dyr og der fortæller hun heller ikke sandheden.
    Det er utroligt at hun kan få sig selv til det. Ov hvor ville jeg skamme mig hvis jeg var hende. Men det har hun sq nok ikke hjerne nok til....

• #6   7. aug 2008 Det er da skrækkeligt. Jeg nægter at hun bare skal tro at det er i orden.
    Og jeg håber virkelig hun læser det her for jeg er bestemt ikke bleg for at nævne navne. Og som Celine skriver, så er hendes register meget lang hernede i Sønderjylland.
    Og hun skal nok få det at mærke, det er helt sikkert!

Kommentér på:
"veninde", tyveri og bedrag.. Føj

Annonce