{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

Identitets tyveri!! {{forumTopicSubject}}

Hej. Det her har jeg simpelthen brug for at komme ud med.

(Nogle af jer kan højest sandsynligt huske hvem det er jeg snakker om, selvom vedkommende har slettet sit originale navn, billede, og generalt alt historik - selvom jeg stadig har beskeder fra hende, hvor hun udgiver sig for at være en anden!)

Der var på et tidspunkt denne her dame - 'Nikita' som hun skrev hun hed - der var intresseret i min pony. Jeg ville ikke have ham ud på den rideskole hun ville køre ham ud på, så hun kunne prøve ham. og sagde egnetlig pænt at hun måtte finde en anden hest, brød mig ikke om hendes attitude og min hest skal ikke ud til hvem som helst.

Så havde hun lavet et emne til ære for mig. Hvor hun brokkede sig over uretfærdige priser på heste der åbenbart ingen værdi har.

Hun kom med en række svininger og griske kommentare om mig og min hest (Hvilket rager mig et vidst sted) og om at den hest ikke var en fløjtende fis hver, fordi den stod et sted hvor man kun kunne ride på en fold. Hun havde åbenbart også fået min adresse fra en anden, og kørte ud (Hvor jeg ikke har været tilstede) og snust rundt derude - og kom derefter med en masse vilde beskyldninger.

Nå, men emnet døde hen efter at folk hatede en masse på hende..

SÅ i dag går jeg tilbage i mine beskeder for at se hendes profil (For at vide om det med at hun havde hentet hest i tyskland holdt, syntes der var noget lummelt over historien) og ganske rigtigt - hendes profil og navn har helt ændret sig.

På hendes profilbillede er den pige, som har chikaneret mig groft det seneste halve til hele år. Kommet med vilde beskyldninger og stalket (!) mig og min familie. Hun har åbenbart nakket alle billeder af både den hest hun åbenbart havde hentet i tyskland, og også hendes profilbillede. Flot.

Nu er mit spørgsmål så følgene;
Jeg har samlet en røvfuld beviser sammen. Hvordan griber jeg det her bedst an, og har jeg en chance for at buste hende for identitets tyveri? Det er det jo. Hun har udgivet sig for at være en anden (Og det har jeg sort på hvidt!) og hun har nakket billeder som ikke er hendes, en andens navn og ja - udgivet sig for at være en anden.

Jeg har også beviser for at hun havde startet et rygte om mig, omhandlede om at jeg (Som på daværende tidspunkt var 14) skulle skylde udstyr for 40.000 kr.

Det er en 23 årig dame vi taler om, der har gjordt alt det her.

Hvad gør jeg?

Er så inderligt frustreret og indebrændt, hun har lavet SÅ meget lort der er gået ud over mig, og kender knapt nok pigen. Det hele startede med en hest min veninde skulle have købt af hende, men så sprang hun fra, fordi at den åbenbart ikke måtte stå ude ved mig.

Jeg er så træt af alting, årgh.. Håber i kan finde hovede og hale i det.

/Louise.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Identitets tyveri!!
Kommentér på:
Identitets tyveri!!

Annonce