{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Fjordhest - gå ude.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg håber på at kunne få styr på de sidste ting idag og få det hele på plads mht. min kommene hest (en fjordhoppe på 16 år)

Så er spørgsmålet bare om hun har brug for et dækken i starten? hun er van til at stå i boks dog også ude på fold hver dag.
Men det sted hvor hun skal stå skal hun stå ude døgnet rundt (dog kan hestene tages ind i deres bokse hvis der er virkelig dårligt vejr eller de er syge)

også er spørgsmålet har hun brug for et dækken lige i starten her?
isåfald hvilket dækken? regndækken,overgangsdækken eller regndækken med fleece for inden i?....alså det er jo trosalt en fjordhest.

og jeg mener den sagtens kunne holde til at gå udne dækken. men hvad mener i?

<b> /kiwie.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjordhest - gå ude..
  • #1   5. aug 2008 tja lige nu er vejret ikke særlig godt. på nogle punkter ville jeg give hende et regn dækken på om natten og tage det af igen om dagen.

• #2   5. aug 2008 Nej, lad endelig være med at give den dækken på.
    Fjordhesten sætter jo pels efter vejret*S*

Til efterår/vinter kan det blive nødvendigt, men det kun hvis du ikke ønsker at den sætter så meget pels, og/eller klipper den

• #3   5. aug 2008 Når den begynder at få ude i starten så mærk på den over hele kroppen om den er kold eller andet, (tror jeg ikke), Men hvis hun er kold så giv hende dækken på, men ellers kan du også se om hun sætter ekstra pels (: da de fleste fjordheste tilpasser sig (:

• #4   5. aug 2008 okay så må jeg hellere lade hende gå uden dækken, medmindre hun begynder at fryse meget smiley

• #5   5. aug 2008 Jeg vil ikke give den dækken på, en fjordhest sætter pels efter vejrforholdene. Ingen af mine går med dækken og kommer aldrig til det. Jeg har haft min hoppe i 4 år og en gang har jeg oplevet hende fryse, da gav jeg hende en omgang mach og masser af hø så fik hun varmen igen. Mine går ude i alt slags vejr.

Kommentér på:
Fjordhest - gå ude..

Annonce