{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

tegne forsikring {{forumTopicSubject}}

hejsa

det her er til alle dem der VED noget om heste forsikringer smiley

jeg har jo, ´her efter jeg har brugt 15-18.000 kr på dyrlæge til isabella, valgt at hun skal dyrlæge forsikres... og uanvendelighed forsikres (hun er kun liva dækket nu)

men er der nogen der ved, om forsikringen vil tage hende ind 100% uden forbehold, når hun har haft en overbelastning i kodeled??

der er jo ingen røngtenforandringer af nogen art...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tegne forsikring
  • #2   4. aug 2008 Vi har lige forsikret min den nye hest. (er dog ikke herinde)
    Men stort set alle steder vil du kun forsikre en hest hvis den ikke har fejlet noget i 3 mdr. De fleste steder skal man også vise røngten billeder hvis den skal forsikres for over 40.000 og prisen stiger også hvis den skal forsikres for over 40.000

Det billigste sted jeg har set endnu er www.dyrekassen. dk og der er min også lige blevet forsikret. De var vildt søde og venlige. Ved ikke om der er andet du lige vil spørge om? smiley Er nemlig ret godt inde i det pga vi jo som sagt lige har forsikret min smiley

• #3   4. aug 2008 har også dyrekassen lige nu... men der er selvrisiko ved sygeforsikringen, og det gider jeg ikke smiley

nu er det jo 6 måneder siden hun blev skadet og var i røngten osv osv...

sidder og venter på at komme igennem til tryg.. så kan jeg spørge dem smiley

• #4   4. aug 2008 Okay. Ja det er rigtig nok. Hvad vil du have den forsikret for? Hvis jeg altså må spørge smiley

• #5   4. aug 2008 Det bliver nemlig dyrt ved de andre hvis du vil have den liv + uanvendelighedsforsikret + syge forsikring. Det løber nemt op i 6200.
    smiley

• #6   4. aug 2008 jeg vil have hende dækket for 30000 kr i livs og 30000 kr i uanvendelighed

og så vælger jeg sygeforsikring II som dækker 75% af alle uforudsete dyrlæge regninger (dog max 25.000 kr om året)

det bliver 3900 kr i alt om året for alle 3

men hun ville ikke love at de ville tage hende uden forbehold... men HVIS der bliver forbehold bliver det kun et halvt år eller noget i den stil... indtil hesten er 100% igang igen, og ikke har fået tilbagefald...

så vi aftalte at jeg prøver at sende papirene ind, og så må vi se om de tager hende uden forbehold eller ej...

• #7   4. aug 2008 Nårh okay. Det var ikke så slemt. Det er også fordi det ikke er over de 40.000 for så stiger det helt vildt fandt vi ud at. smiley
    Havde jo pony før og det var slet ikke dyrt så da vi skulle forsikre min hest blev vi godt nok overraskede over de høje priser, men det er så fordi det er en hest og fordi det er over de 40.000.
    Men så må vi da håbe de tager hende ind uden noget smiley

• #8   4. aug 2008 Line - jeg har i dansk hesteforsikring nu...

deres sygeforsikring dækker kun 60% og de har en selvrisiko (kan ikke huske hvor meget)....

jeg vil have en sygeforsikring der dækker så meget som muligt, og som INGEN selvrisiko har (for ellers hjælper det jo ikke meget, hvis regningen er på 1000 og selvrisikoen er 80%????)

• #9   4. aug 2008 jeg ville også gerne have hende forsikret for mere.... for hun er mere værd...

men pengene skal også være der smiley

• #10   4. aug 2008 hehe ja det er jo det. For dyrt er det godt nok. Jeg satser også bare på at min den holder. Han er kun 4 så der kan jo ske en masse. Men 7-9-13 har der ikke været noget endnu. Men de forstår skam at tage fat! smiley

• #11   4. aug 2008 he he isabella har heller ikke rigtig fejlet noget, før februar i år... og det kostede mig så lige 18.000 kr i dyrlægeregninger smiley

DERFOR sygeforsikring nu smiley

• #12   4. aug 2008 smiley
    Eij hvo surt! Kan jeg så godt forstå du gerne vil have nu så! smiley

• #13   4. aug 2008 he he ja smiley

• #14   4. aug 2008 Har selv min forsikrede i tryg og er ganke tilfreds. Har de sidste par mdr har dyrlægeregninger for 13000 kr. Tryg har betalt 75 % til bage, Det er virkelig en hjælp økonomisk. Så kan godt forstå dig:0)

Har du fået en dyrlæge til at lave en forsikringserklæring på hende?
    Tror måske du evt kan slippe for forbehold hvis du har en anmærkelsesfri erklæring fra dyrlægen..

• #15   4. aug 2008 nej jeg har ikke haft dyrlæge til at lave erklæring på hende endnu.. men hun skal vaccineres og have ordnet tænder næste måned, så jeg regner med at slå det sammen der smiley

så er det bare at krydse fingre for at dyret stadig er i orden i benene smiley

• #16   4. aug 2008 Håber det bedste for dig...:0)

Kommentér på:
tegne forsikring

Annonce