{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

ida .
ida .
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36

hmm ja... {{forumTopicSubject}}

Til alle dem der tror jeg er falsk det er jeg ikke, der er faldet flere beviser for at jeg ikke er falsk og ingen for jeg er.
her kommer svarene på alle jeres spørgsmål:
Jeg har ingen billeder af mine heste udover dem på hjemme siden da min pc sidste uge gik ned med virus, desværre.
og jeg kan foreløbigt ikke tage nogle nye da vi intet kamera har, men jeg køber et snart

A{76} T tror ikke på mig fordi jeg har en kreativ måde at skrive på, men jeg fik som ganske ung konstateret at jeg er ordblind, jeg har arbejdet meget med det, det er blevent meget bedre men der er stadig nogle fejl. undskyld.

har i flere spørgsmål så stil dem endelig. vil ikke konstateres som falsk!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm ja...
  • #1   24. mar 2005 hey..

Jeg anklager dig slet ikke, eller noget som helst. Vil bare lige sige, til en ros, at det er enormt flot, at du indrømmer du er ordblind.. Det må bare være så irreterende... og det gør da ikk noget, der er stavefejl. man kan læse det, og hvem staver ikk forkert en gang imellem?? heh-... bare lii en lille roser:D

• #3   24. mar 2005 hey..vidste eller troede ikke du var ordblind..før du har sagt det..! kunne ærlig talt ikke se det!! for jeg må sige er der er godt nok mange der ikke kan stave eller som skriver forkert rigtig rigtigt mange gange!.. der er meget flot.. og sikke nogle dejlige heste du har der:P

• #6   24. mar 2005 hejsa;-) jeg tror på diig, dine heste er bare så vidunderlige, og jeg har også budt velkommen, det kan virkelig ikke passe at man skal bevise så meget bare for at komme ind med en så vidunderlig hest;) hehe man lægger slet ikke mærke til at du er ordblind, du staver jo som en drøm;-)

• ida .
    ida . Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36
    #7   24. mar 2005 tak for rosen, blir helt smirget, dejligt at det endelig går frem af, bogstaverne hopper og danser heller ikke så meget mere smiley
    Tia, den mail adr er forældet. har fået en ny. har prøvet at ringe til Carina som rediger og har lavet hjemmesiden men hun tar ikke telefonen..

Kommentér på:
hmm ja...

Annonce