hmm ja... {{forumTopicSubject}}
Til alle dem der tror jeg er falsk det er jeg ikke, der er faldet flere beviser for at jeg ikke er falsk og ingen for jeg er.
her kommer svarene på alle jeres spørgsmål:
Jeg har ingen billeder af mine heste udover dem på hjemme siden da min pc sidste uge gik ned med virus, desværre.
og jeg kan foreløbigt ikke tage nogle nye da vi intet kamera har, men jeg køber et snart
A{76} T tror ikke på mig fordi jeg har en kreativ måde at skrive på, men jeg fik som ganske ung konstateret at jeg er ordblind, jeg har arbejdet meget med det, det er blevent meget bedre men der er stadig nogle fejl. undskyld.
har i flere spørgsmål så stil dem endelig. vil ikke konstateres som falsk!
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 659
Jeg anklager dig slet ikke, eller noget som helst. Vil bare lige sige, til en ros, at det er enormt flot, at du indrømmer du er ordblind.. Det må bare være så irreterende... og det gør da ikk noget, der er stavefejl. man kan læse det, og hvem staver ikk forkert en gang imellem?? heh-... bare lii en lille roser:D
maj 2004
Følger: 55 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 538
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 431 Svar: 2.577
mar 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36
Tia, den mail adr er forældet. har fået en ny. har prøvet at ringe til Carina som rediger og har lavet hjemmesiden men hun tar ikke telefonen..
hmm ja...