{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

Når hesten er utilpas {{forumTopicSubject}}

MIn dejlige hoppe har en seneskade OG en gaffelbåndskade i v. forben. Hun har nu stået stille i godt en måned. HUn ksla stå i 5 måneder og derefter scnnes igen. Dyrlægen var ikke optimist for at hun blev ridehest igen.

HUn virker ikke glad og ser ud til at kede sig på folden. Ørene er sjælden fremme og hun er i ren frustarton begyndt at klø sin hale , der er næsten intet tilbage ( HUn har hverken lus, eksem eller noget som helst andet ) i øvrigt begyndte hun at klø efter hun ikke måtte rides.

HUn står nogle dage bare og hænger og andre dage tager hun 20 runder i galop. HUn halter ikke. Dyrlægen ville ikke give hende smertestillende da han mente hun så ville overanstrenge benet yderlige og derved gør mere skade.

Hvad skal jeg dog stille op. Jeg går lidt ture med hende men det giver ikke det vilde. HUn vrinsker altid når jeg kommer og kommer i fuld trav og tanken om en aflivning er ikke til at bære. Det er jo umuligt at vide hvor ondt hun har. Måske i ikke har noget godt råd men ja. Er så frusteret over det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hesten er utilpas
Kommentér på:
Når hesten er utilpas

Annonce