Jeg gjorde det sku *G* {{forumTopicSubject}}
Som nogen herinde måske ved så har jeg lige været igennem en større operation i min skulder, som jeg ødelage for over et år siden da jeg blev kastet af en hest.
Uheldet havde gjort at jeg var meget nervøs for at komme til at ride igen. Var vildt bange for at jeg ville falde af igen, at hesten ville stikke af med mig osv...
Her i mandags sagde den flinke mand jeg går til genoptræning hos så ja til at jeg måtte begynde at ride igen (dog stille og roligt).
Så jeg tog ud til hesten i mandags, så jeg for første gang i over et år kunne komme ud og ride.
Var lidt nervøs da jeg satte mig i sadlen, men der gik ikke mange min før jeg virkelig nød at sidde på hende (det var for øvrigt min aller første tur på hende)
Vi red en dejlig lang tur på et par timer, hvor vi endda travede og galoperede en smule, og hvor var det da bare SKØNT! (og hvor havde jeg da ondt i hele kroppen bagefter *LOL*)
Jeg var bare SÅ glad bagefter, det var vidunderligt at mærke hvordan min angst veg pladsen for glæden ved at sidde på en hest igen!
Jeg skal ud og ride hende igen i dag, og har haft helt svært ved at sove i nat fordi at jeg glæder mig så meget, kan slet ikke vente til at komme derud i eftermiddag *G*
Nå, ville bare lige dele min glæde med jer :o)
jul 2007
Følger: 53 Følgere: 59 Heste: 14 Emner: 321 Svar: 1.019
held og lykke med de fremtidige rideture!
det er bare så skønt når angsten forsvinder!
tro mig jeg har prøvet det..
blev også kylet af for fuld skrald så jeg brækkede armen af led..venstre arm hang nærmest bare..
har aldrig rigtig stolet på en hest før jeg fik duchess..hun har virkelig fået min tillid og omvendt..
jul 2007
Følger: 53 Følgere: 59 Heste: 14 Emner: 321 Svar: 1.019
og red ikke før jeg blev 9..jeg var hvid som et lagen hver gang jeg kom op på en hest,,undtagen ib
men så red jeg i nogle år og da jeg ¨så havde fået ride tilliden tilbage fordi jeg ville komme over det!
så kiggede vi på pony,,med det samme jeg kom op på duchess..så var der ingen angst!
kunne mærke at hun stollede på mig, og jeg gengældte det! og hun var bare så flink! så nu ejer jeg hende! og har haft hende 1 år og 3 måneder!
jul 2005
Følger: 155 Følgere: 148 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.777
er glad på dine vegne.
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 137 Svar: 805
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 1.250
Jeg gjorde det sku *G*