{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Hesten hugget. :S {{forumTopicSubject}}

Vi har jo den her lille tykke islandske hest, som vi ikke bruger særlig tit, og derfor er han lånt ud til Hesteplejehjemmet i Århus, hvilket går helt fint, og de er meget glade for ham..

Her i morges blev jeg så ringet op af Connie fra Plejehjemmet: "Hej hej.. Øhhmm, har du været nede og hente Tjalle hernedefra?"

Mig: "Næh, det har jeg da ikke. Jeg har slet ikke været hjemme, og ville da heller ikke have hentet ham uden at aftale det med dig først"..

Connie: "Øhmn, ja det er så lidt mystisk, for han er ikke ude på folden. Det er kun ham der mangler, og hegnet er i orden"..

De ville så fluks begynde en eftersøgning, og ringe til Politi osv, og hun ville ringe tilbage såsnart de vidste noget mere..

Der gik så en 30-45 minutter, så ringede hun igen:

"Så er han dukket op igen, Pyha", sagde hun så. "Han er ude ved dyrlægen, så vi skal lige ud og hente ham"...

Det viser sig så, at en eller anden har været inde på folden i går aftes eller nat, taget ham ud fra folden, lavet en slags hovedtøj af et tørklæde / sjal (Dette var stadig bundet på ham), og så ellers redet afsted..

Han var så, efter endt brug, blevet smidt i en have i Holme, vistnok hos en skolelærer, der jo havde fundet det NOGET underligt med sådan en fætter i haven, og havde ringet til dyrlægen. Tjalle var så blevet hentet af Falck, og kørt ud til dyrlægen, og om han så har haft ringet til Connie, fordi han kunne genkende Tjalle, eller om hun selv har ringet til ham, ved jeg ikke, men ihvertfald var hun NOGET lettet, da de skulle ud og hente ham hjem igen....

Det lader jo så ikke til at der er sket "det helt store", men stadigvæk, så står man jo pludselig med en regning fra Falck på transport, bare fordi en eller anden torskepande har ment at det nok var helt fint, lige at negle ham til en "joyride"..

Sagen er meldt til politiet, og da det jo ER brugstyveri, er det jo registreret og kan tages frem igen, hvis den skyldige findes..

Lidt underligt, synes jeg nok, men indtil videre er det jo endt OK, trods alt. smiley

Mvh. Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesten hugget. :S
Kommentér på:
Hesten hugget. :S

Annonce