{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eskadron`s allround gamacher, hvor?
  • #1   30. jun 2008 (link fjernet)

• #2   30. jun 2008 mener du spring eller dressur?

i øvrigt, ikke for at blande mig for meget ) sorry.) hæver hestens ben af at have gemacher på i flere timer, det stopper dens blodomløb. det skader dog ikke en hest at have klokker på på fold smiley

• #3   30. jun 2008 SPS: Det er kompelt ligegyldigt om det er til spring eller ikke, de skal bare beskytte, sidde godt og kunne holde til noget.

Jeg hader også at hun muligvis er nød til at gå med gamacher når hun er ude, men hun kan ikke stå stille. Hun bruger 70% af tiden på at fjolle omkring til trods for at hun er ude HELE tiden. Hun klumper rundt, sparker sig selv, for sår, rifter, overben, hæver og sådan fordi hun åbenbart ikke kan passe på sig selv. Jeg har nu døjet med disse problemer i næsten to år, og de bliver kun værre.

Har oprettet et andet indlæg idag, herinde også, se her:
    http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=295756

• #5   30. jun 2008 Hmm du skal tænke over at hvis hesten skal gå med det 24 timer i døgnet giver de højest sandsynligt skav sår og så får de hvide hår på benene det har jeg prøvet fordi der kommer skidt under dem. Har en unghest som gerne vil slås så efter han havde stået halt nogle gange fik han gamasher på men pas på med ikke at have det på for længe

• #6   30. jun 2008 Pia K: Regner bestemt også med at skifte dem en eller to gange i døgnet , så det ikke er de samme, og derved håber jeg at kunne undgå skav sår.

Kommentér på:
Eskadron`s allround gamacher, hvor?

Annonce