487 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Oprettelse af profil - KIG.. Oprettelse af profil - KIG..

Er det bare mig der syntes at det med: Blanding af racer og Anden særlig race bliver "misbrugt"??

Der er VILDT mange det opretter deres hest under anden særlig race og ikke blanding af racer.

Jeg forstår de to katogorier som følgende.

Blanding af racer: 2 racer eller flere blandet sammen.
Anden særlig race: En renracet hest/pony hvor racen IKKE findes her på HG - altså en ukendt race for HG!

Jeg syntes efterhånden folk bliver mere og mere ligeglade med at læse brugerbetingelser og lign.
Andre der oplever det samme eller??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelse af profil - KIG..
  • #1   30. jun 2008 Blanding af racer findes ikke længere... For dtet er i den katagióri Fontain er oprettet, og det har HG selv lavet om.

• #2   30. jun 2008 der er vidst ikke noget der hedder blanding af racer mere.

• #4   30. jun 2008 Der findes ikke nogen kategori mere der hedder Blanding af racer, så hvis man ikke har stamtavle, eller hvis hesten er en blanding af alt muligt så bliver man jo nød til at sætte sin hest ind under anden særlig race

• #6   30. jun 2008 Nej har ikke det problem, da blanding af racer ikke findes længere... Hvilket man også kan se hvis man lige gider kigge under B under hvilke racer man kan oprette heste under herinde...

• #7   30. jun 2008 Da jeg i sin tid oprettede Palmira, så gjorde jeg det under Blanding af racer, men efter at Blanding af racer er blevet "omdøbt" til Anden særlig race, så blev hun automatisk flyttet under den nye kategori.

Man valgte at gøre det, da nogen herinde var utilfredse med, at det hed Blanding af racer, hvilket jeg synes er fjollet xD

• #8   30. jun 2008 Hehehehehehehehe xD De har lavet "Blanding af racer" om til "anden særlig race" ;o)

• #9   30. jun 2008 Ak ak - så er det jo mig der er langsom i optrækket..
    Men jeg syntes de skulle have beholdt begge 2 så :S

• #11   30. jun 2008 Men vil så sige at jeg synes at blanding af racer burde genindføres!
    Er enig med AM i at det ikke er det samme..
    Kan ikke forstå at folk kan blive utilfreds over at det hedder blanding af racer - jamen hvis hesten nu er en blanding!? Det gør den da ikke til en dårligere hest

• #12   30. jun 2008 Ja jeg syntes de skulle gøre det som jeg har beskrevet..
    Det andet er da noget mærkeligt noget smiley

• #13   30. jun 2008 AM: jeg har skrevet det til administrator, men aldrig hørt noget.. Opdagede også først for en uges tid siden at blanding af racer var væk - netop fordi jeg i et indlæg skrev nogenlunde det samme som dig, og så var der nogle kloge hoveder til at oplyse mig smiley

• #14   30. jun 2008 Ja for jeg syntes da det andet der er blevet lavet er misvisende..

For hvis nu man har en hest af NETOP anden særlig race som Hg IKKE kender til, at de så skal kategoriseres under det samme som blanding af racer.

• #15   30. jun 2008 Ja netop folk syntes måske det lyder af mere at deres hest er under: Anden særlig race...

Men tit er blandings heste faktisk bedre end renracet.. Ligesom med hunde..

• #16   30. jun 2008 Ja, tror der er mange der synes at det er finere at have deres hest/pony under en race.. Der er fx mange hvide ponyer uden stamtavle i connemarakategoerien.. Jamen har den ikke stamtavle er det ikke en connemara!
    Og vil tro det samme problem er i mange af de andre kategorier

• #17   30. jun 2008 Jeg savner 'Blandinger af racer'. Det er simpelthen for dårligt at indføre 'Anden særlig race', for ens hest - som min Bandit fx. - passer ikke under det. Han er ikke en særlig race, han er en blanding af racer!

• #18   30. jun 2008 Ja det er min Smille også - hun er en BLANDING og det er der hun hører til!!

Tilbage med det..

Kommentér på:
Oprettelse af profil - KIG..

Annonce