{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Stejler og slår med forben, HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}

Ku godt bruge lidt hjælp min lille Hingste basse er kommet ind i en ´tid hvor han stejler hele tiden hver gang han ik får sin veilje !

Jeg ved ik hva jeg ska gøre for han er godt et år og det er først har efter de sidste par månder efter jkeg købte ham a han har gået med grime ellers har han været en totalt lille vildhest så jeg vil ik gøre ham bange !

nogle godt råd !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stejler og slår med forben, HJÆLP !
  • #1   7. jun 2008 selvom du ikke vil gøre den bange, er du nød til at sætte den på plads.. for ellers ender du med en endnu mere ustyrlig hingste mand...

• #2   7. jun 2008 Escape gjorde det samme da hun var omkring 11 til 13 måneder.. Jeg lod hende primært gå, men havde jeg hende i tov brugte jeg en longe for at kunne komme på afstand, ud over det bedte jeg hende kun om meget lidt, fx 4 skridt og så fri.. Nu hvor hun snart er 15 måneder er der intet..

Mener jeg har læst et sted at lige den alder omkring et år er føllene meget legesyge og prøver grænser af.. Jeg satte aldrig Escape desideret på plads, hun stoppede bare af sig selv..

• #3   7. jun 2008 Tinne :

Problemet med Marccoy er a han slet ik stopper og jeg er nød til a trække et godt stykke m ham når han ska ind for der hvor han står kommer alle hestene ind hver nat !

• #4   7. jun 2008 Ja hvis du løber tør for ideer er det mulighed og vælte hesten, ved at rykke i tovet så den mister balancen, og derpå får den en dårlig oplevelse med det og holder somregl

Kommentér på:
Stejler og slår med forben, HJÆLP !

Annonce