forskellen på heste racer {{forumTopicSubject}}
jeg har set så mange indlæg her på siden og at den ene beskylder den anden for at have en provokerende holdning osv
fik mig bare til at tænke, for mange gange har folk jo en fordom før de egentlig ved hvad de snakker om.
jeg er også ret ked af at høre på at en med en dansk sports pony snakker ned til en med en fjordhest (fordi det er sidste eksempel jeg husker, tag det ikke personligt)
syntes jo bare, der er jo nok en grund til at der er så mange racer, nok fordi vi alle har hver sin smag, det er faktisk ret krængende at snakke sådan til hinanden.
jeg siger ærligt at genneralt er fjordhesten måske ikke den hest der kommer op og går mb, men det er sandsynligvis ikke fordi hesten ikke vil kunne komme til det i fremtiden, men nok fordi den type mennesker der køber hesten har andre forventninger, så bliver de jo karektiseret som en hygge pony.
det samme med araberen, nogle syntes de er gude skønne og andre præcis det modsatte. Kan kun sige jeg giver begge parter ret! jeg har set grimme arabere, men syntes da personligt ham jeg har selv er GUDE skøn! http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=45859
for ikke at tale ned om fjordhesten eller andre lignende racer, har jeg selv haft fjordhest i 8 år! http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7854
håbede på en mindre provokerende debat om emnet måske ?
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
Jeg elsker fuldblods heste<3 Sær fordi de er med i væddeløb.. men jeg elsker også de andre tyber.. Vær vores mening!
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
Kan nu også komme med nogen arabere jeg synes er hammer grimme, som jeg slet ikke ville have i min stald. men også nogen jeg sukker efter, som jeg aldrig nogensinde får råd til ;p
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 38 Heste: 6 Emner: 87 Svar: 556
men det er jo det samme med alt andet. self har hver race sine typiske træk men ingen hest er den samme lige meget om det er samme race eller om far og mor er den samme.
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 38 Heste: 6 Emner: 87 Svar: 556
jeg sukker efter dine heste, de viser sig fra deres bedste side hehe
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
forskellen på heste racer