{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Helt rystet (hingst) {{forumTopicSubject}}

Jeg har aldrig været så rystet i hele mit liv . Efter at have arbejdet i 11 timer skulle jeg ned og ride, altså det var min plan at skulle ride, men det blev hurtigt ødelagt..

Jeg kommer ned og hestene er ikke lukket ind, nå men ordnede så li Prides boks og gik ud for at hente hingsten ind. Det skal li siges at der er en hoppe på besøg som skal bedækkes og på folden er der sat store halm baller op til det. igår bedækkede han hende så. Nå men videre til i dag.. Jeg for sat hingstebid på ham og skal trække ham ind, kan godt mærke han er lidt oppe at køre men det er han også normalt nogle gange. Så kommer vi op til stalden og så farer helvet i ham. Han stejler flere gange li lodret op i luften og han er overhovedet ikk til at styre, kan mærke jeg ryster så meget, og han stejler videre og lander oven på hegnet og blir mega bange og farer frem og hegnet går i stykker, så spiller han op igen og stejler.. For ham heldigvis trukket ind efter en lang kamp ..

Så skulle jeg lukke Pride og Lupa ind, og tror Lupa kunne mærke på mig at der var noget i vejen for han ville overhovedet ikk med ind og farede rundt som en sindsyg og kaldte og kaldte på sin mor, trak hende ned mod ham flere gange og han fulgte med men det gik bare ikk med at få ham ind, heldigvis kom min mor og hjalp.

Men nøøøøj har aldrig i mit liv været så rystet, mine hænder rystede som om der var jordskælv i dem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt rystet (hingst)
Kommentér på:
Helt rystet (hingst)

Annonce