Ny problem hest?? {{forumTopicSubject}}
i dag modtog vi en vallak, han er omkring 162 i stg, ret smuk faktisk, jeg regnede med en ranglet en, men han er faktist meget smuk, Rød med to hvide forsokker, og en lækker hals.
han har ikke været ret meget i hænder, men virker fornuftig i hovedet, Jeg kan allerede klappe ham i panden, uden de store problemer, man kan ikke løfte hove på ham, han panikker, så det skal vi arbejde lidt med, glæder mig til at følge ham, han skal stå her i et par uger, så mit arbejde er nok lidt spildt, men jeg gør det gerne alligevel, håber at redde ham fra en heste krejler, som bliver sidste udvej hvis vi ikke tager ham.
uha, hvor er det nogle gange svært.
Anita W
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
ja, jeg håber også jeg kan klare det, men tiden er meget knap, 14 dage er ikke lang tid, men han virker så fin, ikke er verdens stjerne, men en rigtig dejlig hyp, med et godt hoved, der bare ikke har haft mulighed for at vise det.
Han er et skilsmisse barn/hyp, og kan ingenting, han var så bange da han skulle ud af traileren, hans ben rystede helt vild, det var det første jeg så.
jeg håber jeg kan klare det, inden for de 14 dage, som ejeren har givet mig.
Anita W
dec 2004
såå, vi har fådet ham, og han er altså fin, dejlige øjne, jeg håber virkelig jeg kan finde ham, mentalt.
Anita W
dec 2004
Det er lidt underligt at arbejde med en hest, vi ikke ved hvor kommer fra, eller hvem ejeren er, eller hvad han har prøvet.
tror dog, at han vist altid har gået i løsdrift, og ikke har haft så meget kontagt til mennesker, men det er kun et gæt. borset fra løsdrift, det ved jeg.
Anita W
Ny problem hest??