{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Ny problem hest?? {{forumTopicSubject}}

i dag modtog vi en vallak, han er omkring 162 i stg, ret smuk faktisk, jeg regnede med en ranglet en, men han er faktist meget smuk, Rød med to hvide forsokker, og en lækker hals.
han har ikke været ret meget i hænder, men virker fornuftig i hovedet, Jeg kan allerede klappe ham i panden, uden de store problemer, man kan ikke løfte hove på ham, han panikker, så det skal vi arbejde lidt med, glæder mig til at følge ham, han skal stå her i et par uger, så mit arbejde er nok lidt spildt, men jeg gør det gerne alligevel, håber at redde ham fra en heste krejler, som bliver sidste udvej hvis vi ikke tager ham.
uha, hvor er det nogle gange svært.

Anita W

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny problem hest??
  • #1   15. maj 2008 hej miss perfect

ja, jeg håber også jeg kan klare det, men tiden er meget knap, 14 dage er ikke lang tid, men han virker så fin, ikke er verdens stjerne, men en rigtig dejlig hyp, med et godt hoved, der bare ikke har haft mulighed for at vise det.

Han er et skilsmisse barn/hyp, og kan ingenting, han var så bange da han skulle ud af traileren, hans ben rystede helt vild, det var det første jeg så.
    jeg håber jeg kan klare det, inden for de 14 dage, som ejeren har givet mig.

Anita W

• #2   15. maj 2008 Jeg ved det ikke helt, der er noget underlig ved denne opgave, ejeren bor i sydjylland, konen er skredet, berideren der fik ham ham i træning, har ikke tid og lyst til at træne en hest i hans størelse, han er for lille?.

såå, vi har fådet ham, og han er altså fin, dejlige øjne, jeg håber virkelig jeg kan finde ham, mentalt.

Anita W

• #3   15. maj 2008 hej, vi har leget i dag, han har løbet om kap med min datter, ret sjovt, han har været på besøg i gårdspladsen, og har gået mellem alle mine krukker med blomster, han virker meget fornuftig, men meget utrænet, meget uha, for alt det nye, men også nysgerrig, på en god måde, Natascha har i dag løftet begge forhove, hvilket vi har fået fortalt at han ikke kan, meeeeen det gik nu fint, vi prøvede at klappe ham ind over ryggen, og lægge en smule vægt på, hee he, der bukkede han, så vi kan nok konstatere at han ikke har været redet.

Det er lidt underligt at arbejde med en hest, vi ikke ved hvor kommer fra, eller hvem ejeren er, eller hvad han har prøvet.

tror dog, at han vist altid har gået i løsdrift, og ikke har haft så meget kontagt til mennesker, men det er kun et gæt. borset fra løsdrift, det ved jeg.

Anita W

Kommentér på:
Ny problem hest??

Annonce