{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Så faldt dommen på Shulay Gold Fever.. {{forumTopicSubject}}

HAN ER I ORDEN ::D smiley :D smiley :D

Ingen ord kan beskrive min lykke lige nu. Det er helt vanvittigt, men jeg er fuldstændig i ekstase - så glad og lykkelig for at min elskede hest er i orden.

Dagen har været hæslig indtil Michael kom. Jeg havde kvalme, ondt i hovedet og mest lyst til at aflyse, puha for en ventetid. Men der var ingen vej udenom (heldigvis :-D) da Michael kørte op ad indkørslen.

Vi startede med at longere ham, og her var Woody fuldstændig rengående på begge volter.

Derefter gik vi ind i stalden og scannede ham, og der var bare intet at se - INTET Michael sagde, at havde han ikke vidst hvilket ben der HAVDE været det dårlige, så kunne han ikke have fortalt det. Gaffelbåndene var lige tykke, og der var ingen spor efter en skade.

Han syntes jeg havde været en meget tålmodig pige at vente i 1 år, men var heller ikke i tvivl om, at det var Woodys helbredelse.
Forud venter nu en genoptræning som de har anbefalet til 6 mdr. Jeg har dog valgt at forlænge den til 12 måneder, således at genoptræningen bliver lige så lang som han har stået stille.

De hårde ord i al denne glæde var, at såfremt han ikke klarer denne genoptræning - så kommer han sig aldrig, for jeg har ikke kunne gøre mere. Men jeg vil nyde hver dag han kan holde, og så tro på at han kan holde til det !

Jeg er UENDELIG lykkelig lige nu, glæden er næsten lige så stor som dengang jeg blev genforenet med ham. Det kan slet ikke beskrives.

Tusind tak for alle jeres krydsede fingre og mange tanker, de har været guld værd - og se bare, de virkede jo! Så tusind tak kære HN!

Et fuldstændig lykkelig og lettet ejer af en nu fuldstændig rask palomino hingstebasse smiley :-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så faldt dommen på Shulay Gold Fever..
Kommentér på:
Så faldt dommen på Shulay Gold Fever..

Annonce