Trafik og ridning {{forumTopicSubject}}
I går havde jeg en meget træls oplevelse. Jeg var ude at ride med Mimi og hendes hest glampi og vi rider i ca 1 1/2 time og begynder at ride hjemad. Vi rider ved true plantage og lidt uventet kommer der en cykellist, en dum unge som høre meget meget højt musik, altså han har ikke sin ipod i ørene men høre for fulde hamer. Hestene stopper og og pludeslig vender de om og løber løbsk. Det er første gang jeg har prøvet hvor Hafrun jordede og var fuldkommen umulig at stoppe.Jeg var ved at dø af skræk for at falde af i den fart og hang kun fast fordi mine fødder var gledet langt ind i stigbøjlen, heldigvis. Endelig får Mimi stoppet Glampi og Hafrun sætter og farten ned. Jeg hopper af og mine ben ryster helt vildt. Så kommer møgungen kraftedme forbi igen og han cykler forbi som om INTET er sket, stadig med musik for fulde hammer og i det han passer os råber ejg til ham at han skal tage hensyn. Han siger "fuck dig" og cykler vidre. Det blev en meget lang tur hjem fordi hestene var helt opee at køre og hidsede hinanden op. Men hold kæft hvor var jeg gal over situationen. Hvordan kan man tænke så lidt. Mest fordi han lader som om INTET er sket.
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 40 Svar: 1.389
også de biler der bare jerner forbi med 120 km/t :S
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 457 Svar: 2.729
sep 2007
dec 2007
Følger: 92 Følgere: 79 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 4.008
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Af samme årsag holder jeg mig så vidt muligt altid væk fra de trafikerede veje i det omfang, det kan lade sig gøre, når jeg rider tur. Heldigvis har vi også en masse gode skovstier i området her, hvor der ikke kommer biler, og man kan ride nogenlunde i fred og ro.
sep 2007
Trafik og ridning