{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

jeg går snart AMOK :( -græsfold {{forumTopicSubject}}

gårdens ejer vil ik lukke vores heste ud fra 2. maj, for der kom hendes på døgnfold.
okay, os med heste der stdig sku stå inde lidt endnu holdte så et lille staldmøde. vi fandt hurtigt en ordning med ind- og udlukning, så det sku nok køre.
søndag aftaler vi så, at vi mandag lukker hestene fra græsfold til jordfold kl. 15, og ind igen ca. 2 timer efter, så de stille og roligt ku blive vant til det.

da jeg så tog derop i morges for at lukke ud, siger ejer + en anden at de ska på græsfold NU.
jeg nægter, for vi havde en anden aftale. det ender med at jeg lukker hestene på jordfold (for min hest ska ik en hel dag på græsfold og få ondt i maven), og ejeren siger at de sku i hvert fald være væk frs jordfolden i eftermiddag for der sku hendes på græs! (fordi jordfolden ligger lige op af hendes græsfold, og hun vil ik ha de går hegn-mod-hegn).

det sys jeg først og fremmest er latterligt, at hun ik har sagt noget før.

men jeg har så været på arbejde idag, og nogen har snakkedet med ejeren, og hun siger at vores heste sku ha været vendet til græd i fredags (hvilket ingen af os havde fået at vide ?!), og nu må vi ik lukke dem ud på jordfolden mere (for de må ik gå hegn-mod-hegn).

så de kommer først ud i morgen kl. 13, for ellers får de jo for mange timer på græs.

undskyld mig, men hold k*ft hvor er jeg gal over det !!

kommunikation - det burde sgu finde sted

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg går snart AMOK :( -græsfold
Kommentér på:
jeg går snart AMOK :( -græsfold

Annonce