{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

hvorfor valgte du din hest? {{forumTopicSubject}}

ja hvad var det ved din hest der gjorde du købte den og ikke en anden?

Baby :
Hun var usædvanlig smuk og godt gående , så vi tog satset og købte hende , det har vi ik fortrudt endnu (forhåbelig aldrig)

LoTte : hun var en dejlig Lile pony og havde sat gode spor samt hun hjalp mig igenmen periode da calypso døde. og skulle havde været solgt til rideskole. det kunne vi ikke klare så vi købte hende. totalt "rå" (havde selv redet hende på Lc niveau)
og ½ år efter gik hun La smiley et fantastisk køb og det fortryder vi aldrig.

Welvet : Hun er en fantastisk hest med et helt exellet gang og talent til at nå toppen. hun er smuk og har et smukt væsen. og meget kælen. elsker hende allerede smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor valgte du din hest?
  • #1   27. apr 2008 Hun er en charme, energi og livsglæder, der ikke er til at stå får. Virkelig en pony med meget personlighed ! Springteknikken er god. Ikke en kedelig brun pony, som de andre, næænej en skøn Palomino-farvet en <,3.Så kan det jo ikke blive meget bedre

• #3   27. apr 2008 Tonic: jeg var bare total solgt da jeg så ham, han var lille og sølle.. købte ham helt rå han ikke ikke engang trækkes med, nu finder han sig i alt, har bevaret sig urolig rolighed, små børn kan trække med ham, løbe rundt i mellem benene på ham smiley har på intet tidspunkt fortrut købet af ham... en rigtig mors baby smiley

• #5   27. apr 2008 donna(hun er godt nok ikke helt min men jeg har lånt hende så hun er min så længe jeg har hende) jeg valgte hende fordi jeg for det første elsker fjordheste og hun var bare lige en pony efter mit hovede, - frisk meget fremadgående et nussehovede i stalden, og bare super sød smiley

• #6   27. apr 2008 Leann...det var lidt en satsning, fordi jeg aldrig ville have mulighed for at få sådan en god og dygtig hest ellers. Ejeren henvendte sig og spurgte mig om jeg villle købe den hvis jeg fik et godt tilbud. Så det var en satsning, da jeg ellers nok højst sandsynligt aldrig ville bare få chancen ¨for at få så god en hest igen. (altså, ja de findes jo, men de koster smiley )

Lukas kunne jeg bare godt lide at ride på smiley

• #7   27. apr 2008 faldt pladask for E.T. ! han var bare kær, flot og mega fræk !:D hehe

Piaffe ville jeg egentlig ikke have til at starte med, det bar mest min mor der fik mig til at købe hende

Blaze har jeg overtaget af søs

hasr ikke fortrudt nogle af købene smiley

• #8   27. apr 2008 April's Nar har far avlet, og han mente vi var lige hysteriske så vi ville passe godt sammen. og det gør vi sørme...

Al, var en sats, vi byttede hende for en hest der var et dårlig køb. men fik den perfekte hest med hjem... lækkert, og så er hun jo, drop dead gorgeous...

Bjørn købte far fordi han manglede en hingst til hans hopper, og sikke et køb... han er bare perfekt...

• #9   27. apr 2008 fordi jeg ledet efter en lærer hest, som jeg ville blive tryk ved og komme vidre med min ridning med den gang.. og det var en lidt underlig måde jeg fandt marquist på.
    sad på nettet og kiggede og endet op med hans anonce på HN. vidste den til min mor, men hun sagde nej.. så kom min far hjem et par dage efter og sagde at peter der boede længere nede af gaden havde en kæreste der havde hende hest til salg og den ville vi så se.. men underligt nok, så var det den selv samme hest jeg havde siddet og læst om inden på nettet og som mor havde sagt nej til..
    men fald bare for ham og det var 100 % sikkert at det var min hest der skulle lære mig noget i fremtiden.. <'3

• #10   27. apr 2008 jo. de har alle 3 så meget personlighed at det er helt vildt.

• #11   27. apr 2008 Taura: Faldt for han smuk, og sig selv på en mærkelig måde. Var helt vild med ham, for han kunne ikke såå meget dengang, så ville bygge min egen skønne pony, og hvilket er gjordt, det triste er bare at han er til salg nu:')

• #12   27. apr 2008 var den første jeg var 100% tryg ved da jeg prøvede heste
    og så faldt jeg for hendes smukke udseende

• #13   27. apr 2008 Da jeg skulle købe Trixie var jeg meget betænkelig, for da jeg købte den lille plet endte det med ikke at fungere rent ridemæssigt...

Jeg var enormt nervøs, havde allerede været ved to som det bare ikke skulle være!
    Da jeg sadlede hende op var der ingen problemer og hun var sød og dejlig samt godt opdrevet så det var ikke det store problem... Først fik vi ejeren til at ride hende og der gik hun fint og lydhør og da jeg så skulle ride hende var jeg super nervøs, og det kunne hun mærke... Jeg havde heller ikk redet noget særligt i lang tid, så jeg var meget ude af form og red ikke særligt godt, men hver gang jeg mistede balancen så stoppede Trixie op og ventede på mig, og hun skridtede stille og roligt rundt på fuld bane og bare gik som om hun aldrig havde gjort andet... Hun var bare dejlig, men jeg var ude at ride hende en gang til for at tjekke om det skulle være hende, og der var hun bare endnu bedre så vi købte hende smiley Det var først efter noget tid at hun begyndte at løbe som en gal med mig xD Men nu har vi da fået styr på det (:

• #14   27. apr 2008 fordi han var min eneste ene.

• #15   27. apr 2008 Jeg ved ikke hvorfor jeg faldt for Swoop, måske fordi at han skilte sig voldsomt ud, ved at være temmelig grim og stor, langbenet og manløs i forhold til alle de andre. Og så hans personlighed, han er mere hund end hest. Men tror bare at der var den dér berømte 'connection' imellem os, egentlig. Han fangede bare min opmærksomhed med det samme smiley

• #18   27. apr 2008 fordi det var kærlighed ved første blik:D

• #19   27. apr 2008 fandt min lille baby på nettet og sys bare hun var så mega kær og dejlig at se på og ja så var hun bare skønheden selv. jeg undersøgte hendes stamtavle og læste lidt om hingstende hun var efter og sys sku det virket interessant(hannoveraner og trekehner bedre blanding findes vids ikke, fornuftigt hoved der dog kan tendes og et gude smukt udsene) og da jeg så var ude og se på hend vidste jeg bare det skulle være hende, hun var et rigtig lille nusse hove og endnu smukke end på billederne.

• #20   27. apr 2008 Fordi Asteríx var lige præcis den hest vi havde brug for :o) Han er et kæmpe nusse hoved, dejlig rolig tur hest, og kan da osse sin dressur (;

• #21   27. apr 2008 Impulz var bare Impulz smiley Det er det jeg aller bedst kan lide ved ham smiley

• #22   27. apr 2008 Jeg fik ham smiley .
    Så kunne jo ikke sige nej.

• #23   27. apr 2008 Fordi vi passer sammen - kemien er der virkelig.

• #24   27. apr 2008 Min: fordi hun havde erfaring i spring, var ok gående, og var enorm velopdraget og nem at have med at gøre. Dejlig hest at ride på også smiley
    Og så havde den en god tavle og var kåret hvis vi sku ske at få føl på hende engang.

• #26   27. apr 2008 fordi han er mit spejlbillede - 100%

Kommentér på:
hvorfor valgte du din hest?

Annonce