{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Så begynder vi knageme.... hehe... :-D {{forumTopicSubject}}

Ja i onsdags var sulle til fyssen og han fik grønt lys til at påbegynde dressurtræning inklusive trav og galop... Dog skal vi lige vente lidt med spriningen for hanskal lige følge med..

Nå, men idag avr vi i skoven i godt 2 timer (ja jeg for viild) og vi havde den bedste tur og vi så to bambi'er!!! vi komtravende og han blev ikke engang bange da de sprang afsted eller noget...
Og jeg red verdens gladestehest (det er han sådn set altid når vi er i skoven) ogda vi galoperede første gang lavede han de to herligste bukkespring af bar glæde... hehe... Han var så sød...

Da jeg kom tilbage og er klar til at gå misser jeg naturligvis min bus (det er bare mi sædvanlige held) men heldigvis vil min far gerne komme og hente mig (fu*k jeg elsker min far)...

Jeg har tidligere snakket med marianne om at jeg måske skulle have undervisning af Bente (som både marianne og agnethe får undervisning af) fordi hun kender hesten og vi begge ville have godt af det - ikke ondt ment! Her til aften skriver marianne så og spørger om jeg vil ride undervisning tirsdag og torsdag. Det vil jeg selvfølgelig gerne, og jeg spørger så om jeg godt kan sige til Bente at jeg ikke akn ride nedsidning ennu, det sagde marianne heldigvis ja til, og at jeg barelige skulle snakke med Bente om hvad vi kan og hvordan vi griber det an osv... Jeg har jo min ryg jeg er nødt til og tage hensyn til... Så det skal nok blive super spændende!!!! Glæder mig men er oså nervøs for det er flere år siden jeg har fået undervisning og min ridekondition eksisterer nærmest ikke... såh.... hehe...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så begynder vi knageme.... hehe... :-D
Kommentér på:
Så begynder vi knageme.... hehe... :-D

Annonce