{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Hader det virkelig! {{forumTopicSubject}}

Hej ja jeg ved ikke med jer, men jeg hader virkelig når man besvare et emne her inde, som F.eks. "er bid tabu" ja så hvis man skriver, hvad man mener så bliver man bare "rakket" så meget ned på!
F.eks. jeg skrev at jeg syntes at det er iorden at skifte bid, hvis det er nødvendigt. og så var der nogle der gik helt amok, og skrev at man i hvertfald ikke kunne ride, hvis det var sådan, og at min venindes hest var "fejl redet" og alt muligt!!
det syntes jeg ikke man kan være bekendt at skrive!

men hvad syntes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader det virkelig!
  • #1   8. apr 2008 Synes også der er folk som skriver før de tænker x)
    Og nogle gange skriver de så 'grimt' at det <i>kan</i> såre andre, også selvom det bare er over en internet side

• #2   8. apr 2008 Ja ikke, det er simpelthend helt forfærdeligt.=)
    heldigvis tager jeg det ikke til mig, for de skal sku ikke at stå og sige sådan når de ikke engang har set en ride=)

• #3   8. apr 2008 enig folk skal tænke sig om (selv om det kan være svært for mig)

• #4   8. apr 2008 nej jeg synes også det er latterligt.

altså f.eks. det med bid, så går folk helt amok, prøv lige og tænk på hvor mange (næsten alle) springe rytter til heste stævne på international plan, der er sku langt i mellem et alm. bid. hvis deres heste så er forkert redet kan jeg sku også godt leve med at min er det! deres heste bliver redet poff, og næsten altid med forskellige bid.

• #5   8. apr 2008 en gang fuldblod...

ja, det er også træls når folk kører spørgsmålet helt af sporet

• #8   8. apr 2008 Enig smiley

• #10   8. apr 2008 katja.

det ved jeg ikk om der behøver at være? fejlredet fordi de går bedre på et andet bid? som jeg har skrevet , tag ud til nogle internationale heste stævner, med store proff rytter, der kommer du til at kigge LANGT after et alm. bid.
    så hvis alle deres heste er fejl redet, så har jeg intet mod hvis min er det!

• #11   8. apr 2008 men jeg er absolut enig i at de fleste problemer ikk har noget med bidet at gøre, og jeg går ikk ind for at man bare tager et andet bid på, bestemt ikke! men nogen heste går bedre på et andet bid. måske slapper de mere af, hvis de finder noget andet end alm. bid mere behageligt

• #15   8. apr 2008 din sidste besked er jeg enig i, men jeg synes bare vi skal lade debatten ligge, det gør jeg hvert fald (: det er jo også lige meget vi har forskellige meninger, nu har jeg ikk læst den anden tråd

• #16   8. apr 2008 Katja: jo i skriver nemlig at hun ikke kan ride når i skriver hun fejl rider den. og nej det er ikke for at få medynk, men for at høre om det bare er mig der er noget galt med. men det ser det ikke ud til at det er.

• #18   8. apr 2008 Kan godt følge dig Ditte.

Må nogle gange også tage mig til hovedet og skifte væk fra siden, fordi nogle folk herinde er så kloge, at de kunne undvære hovedet. Tit er det endda "små" piger, som lige har læst i en bog at dit og dat er rigtigt, men egentlig ikke har nogen egentlig egenhåndserfaring.

Kommentér på:
Hader det virkelig!

Annonce