{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

NEEJ IKKE IGEN BEAUTY :'''( (skadet igen) {{forumTopicSubject}}

IHH jeg tror snart jeg giver op :''/

jeg skulle have Beauty som mig egen i 3 mdr. fra d. 19/1 til den 12/3
men dagen før jeg skulle have hende, blev hun stokhalt, og var det i 2 måneder.. vi begyndet ligeså stille med genoptræningen, men hun blev hurtig halt igen, da hun gled ude på folden..
Så nu er hun ENDELIG blevet rengående på alvor, og vi havde tænkt os at begynde at galopere idag. Men Næh nej.. Når jeg kommer ned til furesødal, kommer der nogle damer og piger mig i møde, og siger at Beauty var kommet op og slås med en anden hoppe inde fra folden. Det havde åbenbart været FULDSTÆNDIG sindssygt derude, og de havde vist rigtig gået til den, med at losse til hinanden.. Jeg tænker bare, SHIT bare der ikke er sket noget alvorligt.. Jeg trækker hende så ind, Men hun vil helst ikke støtte på benet(selvfølgelig det samme som hun har været halt på) og jeg ser så den DYBESTE flænge i hendes ben. De fleste nede fra gården, mener at hun bør syes, men jeg ringer efter Beautys ejers søster, som kommer med sin far, da han er læge. Han putter pulver, gele, krem, og salve på hendes ben, og pakker det godt ind i en bandage..
Jeg lægger så mærke til et stort mærke hun har på ryggen, og spørger en af pigerne der så slagsmålet, om hun har en ide om hvad det er.. Så siger hun så, at den anden hoppe (der er 165 i stg) havde stejlet lige foran beauty, og havde pløkket sine forhove ned i beauty, så hun havde fået et STORT hovaftryk på bagparten..
jeg tror seriøst jeg bringer ulykke for den hoppe :''/ jeg er seriøst ked af det, skaal kun have hende i 12 dage endnu, og har ikke kunne ride hende helt fuldstændig overhovedet mens jeg har haft hende :'/ elsker det dyr så ufattelig højt, derfor bliver jeg så ked af det når hun ikke har det goodt :''(

ville lige ud med min sorg smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NEEJ IKKE IGEN BEAUTY :'''( (skadet igen)
Kommentér på:
NEEJ IKKE IGEN BEAUTY :'''( (skadet igen)

Annonce