Endelig hest igen :b {{forumTopicSubject}}
Heej Dejlige Hg.
Efter tabet af min drømmehest den 11 marts sidste år, havde jeg enlig valgt at det var slut med heste. men jeg har savnet det rigtig meget. så besluttede at jeg gerne ville have en hest igen.
og nu har jeg så fundet en rigtig fin 5 års dv hoppe efter Akinos og Le mont som morfar. hesten er tilredet men ikke redet i 2 måneder og sidste år fik hun et rigtig lækkert hingste føl efter Abanos.
Torsdag aften var jeg ude og se på hende og hun var godt nok vidunderlig. så nu har jeg allerede fået reseveret boks fra mandag aften hvor den nye prinsesse gerne skulle komme og så skal jeg låne hende i 2 måneder hvor hun skal rides lidt op og prøves lidt af. derefter smider jeg en dyrlæge på hende for at finde lidt ud af hvor meget hun kan holde til da hun har haft en seneskade som er gået i ryggen ¨på hende så hun regeret ikke 100% som hun skal når man køre fingerne hen af ryggen på hende. og alt efter hvordan det går køber jeg hende eller sender hende tilbage
Neej hvor jeg bare glæder mig til at få noget at arbejde med igen
Skulle bare lige dele den dejlige nyhed med jer Og skal nok oprette hende herinde. så snart jeg for nogle billeder af hende
mar 2006
Følger: 106 Følgere: 103 Heste: 1 Emner: 94 Svar: 239
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.411
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
Endelig hest igen :b