DrØmMeTuReN <3<3<3 {{forumTopicSubject}}
- sys lige jeg vil dele min glæde med jer igen
Jaah, i svævende trav uden noget tog mig og Anton en drømmetur til vandet i solnedgang.... Elverpigerne dansede omkring os og gjorde luften tyk og kold. Sivene raslede og hovene klaprede bødt mod det fine snelag, andet var ikke at høre. I en let trav luntede vi derudaf, og himlen gjorde at man ønskede en dreng ved sin side. Solen var forsvundet, og kun det rosenrøde skær var tilbage som lyste det sidste op inden det opslugtes af natten... Prustende holdte vi en pause ved vandkanten og stod i lang tid bare og kiggede ud over vandet som lå stille hen, uden en bølge.. Vi nød at lade tankerne sive hen og lade os blive i et med naturen som omgav os!
Turen gik hjemad igen. Stjernerne havde vist sig på den frostklare himmel og viste vejen hjem... Ingen vild panik for at nå stalden i tide, nej Anton lod til at nyde at det bar var mig og ham Friheden opslugte os, uden trense og sadel følte vi os frie og dansede hjem over de hvidt klædte bakker....<3 En tilfreds prusten fyldte den stille aften og en velkomst kalden kunne høres fra stalden som nærmede sig langsomt.. <3<3 En vidunderlig aften som jeg håber andre vil dele med mig ...:)
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.231
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 54 Svar: 187
DrØmMeTuReN <3<3<3