{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Jounalist eller heste ? {{forumTopicSubject}}

Ved ik... hva sys i ?...;) Jeg elsker at skrive historier, men vil gerne hve kritik for ved ik om jeg skal vælge heste, eller jounalist ?!
For dem som har læst de to indlæg jeg har skrevet....;) hva sys i ?

-På SoMmErLeJr MeD StRaUsS
- DrØmMeTuReN <3<3<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jounalist eller heste ?
  • #1   28. jan 2005 journalist er KRÆVENDE!!!
    Hvad klasse går du i, ved ikke om du går i 9, men hvis du gør har i sikkert besøgt forskellige steder der har med journalistik at gøre, og det er svært..
    Mange bliver ikke over 40 i den branche, ( så du skal finde et nyt job senere MÅSKE)flere ryger på hospitalet på grund af stressen...
    dette fik vi at vide af en freelance jorunalist da vi besøgte en tvstation

• #2   28. jan 2005 hehe i for det til at lyde som om jounalist er livsfarligt smiley smiley Forsøger mine forældre atsende mig i den visse død ?!!!!!!!!!
    hehe smiley smiley Jeg vil gerne gøre i horsemanship og i mishandlede heste... ! Blive "hestehvisker"

• #3   28. jan 2005 og nej, jeg skriver ik drØmMeHeStEn...:P nok da ik da ...! Det indholdet smiley

• #4   28. jan 2005 Ja journalist er meget svært, og på det optagelses kursus man skal på er det måske kun 10 ud af 500 der kommer videre... tænkte nemlig også på at blive det på et tidspunkt... men held og lykke hvis du vælger at gå den vej!

• #5   31. jan 2005 hehe jeg kommer desværre helt fra langeland, men ville gerne....;) det lyder hårt og stressende, tror i jeg overlever hvis jeg går den vej ?

Kommentér på:
Jounalist eller heste ?

Annonce