{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

At skifte træner {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har lige talt op hvor mange trænere jeg har haft gemmen tiden, og er kommet frem til 10-11 stykker. Det er ud af 10 rideår, hvoraf jeg har fået undervisning i 7 af dem.

Men nu til mit spørgsmål. Skifter I også underviser tit, eller har I det bedst med at holde jer til en træner og hvorfor, da jeg undre mig over, at man bliver ved en træner i måske flere år.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At skifte træner
  • #1   18. mar 2008

jeg har holdt mig til ca 2-3 stykker gennem 7 år.

• #2   18. mar 2008 nej nje , det er en Om'er

holder mig til <b>en</b>, har nok haft omkring 2-3 stykker på 7 år

• #3   18. mar 2008 Hvorfor? ; )

• #4   18. mar 2008 Jeg har redet nuí år og talte sammen med en veninde idag at jeg har haft 10-11 undervisere. Ikke fordi jeg skiftede hele tiden, men fordi ingen af dem var på de rideskoler jeg red særlig længe ad gangen.
    Lige nu rider jeg så ved en og ham bliver jeg ved så længe han underviser i Ølgod og jeg har noget at ride på. For han er super.

• #5   18. mar 2008 Jeg har også skiftet træner, da jeg vil have en som jeg kan med, og ikke forlanger at Stifler og jeg skal gå grand prix om et år.. Derudover skal træneren have meget kendskab til spring, men bestemt også have sin dressur på plads..

Jeg er ret kræsen, men til gengæld er jeg også hurtig til at melde ud, for jeg hader og spilde min og andres tid (;

• #7   18. mar 2008 Hmm... jeg synes det er rarest at skifte maks. 1 år, men man er jo så forskellige ; )

• #8   18. mar 2008 Jeg har redet ved den samme underviser i alle de 5 år jeg har redet. Jeg har det bedste med ikke at skulle skifte underviser fordi jeg kan rigtig godt med hende jeg har nu og hun jeg kender mig rigtig godt så hun ved hvad hun kan forlange af mig og hvor meget hun kan sige til mig før det bliver for meget

• #9   18. mar 2008 Er på 5 underviser i dressur nu, på 7-9år, har kun skriftet en gang, de andre har været nogle der har sagt op eller blevet fyrret.
    I spring er jeg på 4 underviser nu, jeg skriftet pga. de andre er blevet fyrret eller sagt op.

Jeg fortrækker at havde den samme underviser hvis jeg selvfølgelig er tilfreds med underviserne, pga. hvis jeg tilfreds for jeg det ud af det jeg behøver, og ved at skrifte så må man ligesom starte lidt forfra, ind til træneren lærer en af kende, og man kan resikere at få en underviser der er dårligere end hvad man har haft.

• #10   18. mar 2008 jeg har haft 3 på 9 år

• #11   18. mar 2008 Jeg har før i tiden skiftet underviser, der var altid et eller andet galt og syntes ikke rigtig at jeg fik noget ud af undervisningen, nogen af dem snakkede mere i telefon end de underviste og ande var bange for at sætte hesten på plads når der var brug for det..
    Og tror i de 7 år jeg har redet seriøs undervisning har jeg haft 2 underviser jeg har været rigtig glade for og det er de 2 seneste jeg har haft (i 4 år med den ene og i et års tid med den anden)..

• #12   18. mar 2008 altså efter jeg er blevet "pribvat rytter" har jeg haft 5 undervisre.. i 4½ år..

• #13   19. mar 2008 har haft én dressurunderviser (bortset fra på ridelejre, og når der har været 'vikar' på) og tre springtrænere.
    ham jeg har nu - Frank Kejlberg - er i mine øjne den bedste træner overhovedet (:

• #14   19. mar 2008 Jeg har redet snart 7 år og har haft ca. 17 forskellige hvor de 6 har været på mine egne ponyer i de sidste 3 år og de andre har været på elevhold.

• #15   19. mar 2008 Jeg har haft 4 med min nuværende. Desværre var det ikke med god vilje at jeg måtte stoppe ved min forhenværende smiley Hun var vildt dygtig!

Kommentér på:
At skifte træner

Annonce