{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Drømmehesten? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

jeg er nu på udkig efter min nye dressurstjerne smiley men det er som om at de enten er 500.000 for dyre - eller også så er de der ikke?
der er enormt meget **** til mindst 50 tusind, det synes jeg er lige i overkanten..

Jeg var så uheldig at have bestemt mig for en hest, og havde bestilt dyrlæge - men så fik hun et tilbud på den, og har ikke hørt fra den siden.. ØV!

hvordan synes i hestemarkedet er for tiden??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmehesten?
  • #1   13. mar 2008 Jeg har nu ledt efter hest i snart 4 måneder uden at der har været det helt store. Fand dog drømmehesten her i weekenden, og den mangler bare at komme igennem en handelsundersøgelse smiley

• #2   13. mar 2008 ih hvor dejligt smiley

• #3   13. mar 2008 Har selv kigget lidt efter hest i et godt stykke tid, men synes heller ikke lige jeg har fundet det rigtige.
    Hestepriserne er jo generelt også ret høje lige pt.

• #4   13. mar 2008 Ja det er skønt smiley Håber snart du også finder din drømmehest, selvom det er super ærgeligt at du ikke har hørt mere fra dem som havde den hest du kiggede på.

• #5   13. mar 2008 ja, de er enomrt høje !
    hvad skal jeg med en hest der går LA1 til 250.000? smiley

håber jeg godt nok også ! vil ikke snydes igen..

• #6   13. mar 2008 Jeg har også kigget lidt rundt - bare for sjov! Og synes også det er helt vildt så dyrt.

Jeg ved allerede hvem min drømmehest er. Hun er desværre blevet solgt fra ham som ejede hende før. Havde kun halvpart på hende. Øv, men sådan er livet desværre.

Jeg håber du finder din drøm ;o))

• #7   13. mar 2008 Har selv lige købt drømmehest nr. 2, billigt.

• #8   13. mar 2008 jeg Har også Lige funder min Drømmehest.
    Da DrømmePonyen Desværre er For Lille.
    Og Nu er Til Salg. DX

• #9   13. mar 2008 lækkert smiley tillykke med hestene !

ja, og når man så oveni er kræsen smiley

• #11   13. mar 2008 Maria - Han er altså også bare mega lækker, selvom jeg også bare var helt vild med Mikado (:

• #14   13. mar 2008 Maria - Selvfølgelig er det svært i sådan en situation og man er nødt til at indse hvad der er fornuftigt og man kan jo sige at du har fået én mindst ligeså dejlig (;

• #15   13. mar 2008 HESTEN er virkelig vanskelig at finde. Og i sær til rimlige penge. Chopali er HESTEN for mig. Ham gav vi 65000kr for, hvilket mine forældre ikke var særlig stolte over. Men jeg havde prøvet andre og det skulle bare være Chop. Han var bare hesten for mig. Så var der ikke noget at gøre!

Men synes hestemarkedet er fuldstændig sindssygt for tiden. Priserne er steget utrolig meget her de sidste år. I 2006 købte vi Ole som da kunne LA dressur og havde god springkapacitet. Han var 167, fuld stamtavle og 10år. Ham gav vi 35000kr for. En hest med tilsvarende evner ville idag koste 45-50000 kr.
    Ponyer er også steget rigtig meget. Synes det er møg træls, men er så heldig at mine forældre har 65000kr til hest, og plads her hjemme.

• #16   13. mar 2008 jeg har en super hest til salg, måske hun kunne være drømmehesten smiley

Hvad hest leder i efter, kan de bare lidt i dag og har været ude og starte stævner er prisen også derefter.

• #17   13. mar 2008 da jeg første gang, i 2006, var på udkig efter mit livs første hest der skulle være min ejen, kiggede jeg ikke længe, havde dog krav om det skulle være en hest, som mindst gik lc klasser i dressur og skulle være fyldt 4 år , men hvad endte jeg så ikke med ? Jo, jeg faldt pladask for en plag på 1½ år (på daværende tidspunkt), selvfølig en hingst , ham endte jeg med og købe smiley og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik, han er min drømmehest nummer 1, han kan ses på min profil det er Kasmir Rugholm.
    Men så sidste år (2007), var jeg på udkig efter en mere hest, som godt måtte fungere som avlsdyr ved siden af ridningen, derfor skulle det helst være en hoppe ! Denne gang endte jeg med den fineste lille 5½ måneds gamle føl smiley som også kan ses på min profil, Global Spirit.
    Nu står jeg så med Kasmir der lige så stille skal igang i år og en plag mere smiley og fortryder stadig ingen ting smiley
    Oven ud for dem har jeg lånt min svigermors pony hoppe som jeg rider på, da jeg ikke selv er særlig stor og vil ikke rigtig ud og starte stævner før kasmir er klar i lige vel, så nu har jeg 3 heste og give mig tid til, hoppen har jeg nemlig som min egen og må bruge hende til hvad jeg vil smiley

• #18   13. mar 2008 Jeg har fundet min drømmehest <33.. Hun er bare for dyr.. Så blir nødt til at sælge Flicksen..

• #19   13. mar 2008 Har ledt efter hest i 8 måneder godt og vel. Og der har været en hest, jeg gentager 1 hest, der var pengene værd, at den så dumpede til dyrlægen er en anden side af sagen smiley
    Men ja der er enormt mange s*** heste til 50.000 bare fordi de er efter en god hingst, mens hoppen er "lotte ukendt", det er altså bare ikke ensbetydende med at det er en hest af guld. Dermed ikke sagt at middelmådige avlet heste ikke kan være gode, men til de priser der bliver fyret af i dag, så skal stamtavlen sgu også være i orden, på begge sider! Eller også har de en eller anden handelsfejl, spat osv, det giver man altså bare ikke 50.000 +++ kr for, ihvertfald ikke i min verden.
    Synes hestehandelsverden er gået helt i lave, måske er det bare mig, men synes at priserne er skruet helt i vejret.

Mvh Rie "den negative hestesøgende"

• #21   13. mar 2008 sådan er det, hvis du vil have noget ordentligt.. det koster smiley

• #22   13. mar 2008 Mia - Ja, men det er vildt så dyrt det er lige for tiden.

Kommentér på:
Drømmehesten?

Annonce