{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Fløj ad helvedes til {{forumTopicSubject}}

I ågr red jeg på Nattfari min venindes hest og hun red på sin nye kolbien. Det går bare super og hjem fra skoven skridter vi af. Pludselig løber kolbien løbsk og nattfari følger efter. Han var umulig at stoppe og løb som en sindsyg. Jeg tabte stigbøjlerne og fløj af med et brag ned i gruset på en sti. Lå bare og tudede mens min veninde fik fanget de doske heste. Jeg mærkede på min ridehjelm som var flækket. Det har jeg sku aldrig prøvet før. Jeg kan næsten ikke gå og hele mit lår og hofte er bare dobbelt størrelse. Kastede op af smerte flere gange. Fik også en mindre hjernerystelse. Er helt stiv i nakken. Står og skal til at flytte om 2 uger men kan jo ikke rigtig lave noget. Er pisse ked af det. For 4 måneder siden røg jeg også af en hest i galop og lå på hospitalet en hel dag. Hvor uheldig har man lov til at være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fløj ad helvedes til
  • #1   11. mar 2008 Går

• #2   11. mar 2008 hvor surt

• #3   11. mar 2008 Avs.. jeg havde også to ryttere som faldt/blev smidt af igår. Men ikk så slemt som med dig.
    God bedring

• #4   11. mar 2008 Jo tak. Jeg bilder mig selv ind at ridning ikke er mere farlig end så meget andet men synes godt nok jeg har haft et par slemme styrt på det sidste.
    Kan næsten blive panisk ved tanken om alt det der kan ske.

• #5   11. mar 2008 aj har du været til tjæk..
    jeg havde også en pige det "hoppede" af min nytilredet hest.
    den har ikke tidligere lavet noget men heldigvis havde jeg lige en snor i da det var første gang hun skulle ride den.
    rytteren red med sin egen sadle hvor det var elastik i gjorden og det brød hesten sig bestemt ikke om, hoppede som en gal, og rytter sad fint lige ind til gjorden sprang og så røg rytter og sadle af H til..

• #6   11. mar 2008 Edenu en grund til jeg ikke rider med elastik gjord. Sidste uheld skete pga at elastikken i gjorden sprang trods gjorden havde kostet 400 kr.

Nej jeg ringede til vagtlægen i går da jeg blev meget tung i hovedet og svimmel men han mente jeg skulle slappe af. Jeg tror ike jeg har brækket noget og håber at det "bare" ER slaget selvom det gør forfærdelig ondt.

• #7   11. mar 2008 super, det er bare med at slappe af et par dage ;-))

jeg ejer heller ikke en gjord med elastik og kommer bestemt heller aldrig til det..
    vi havde to min forinden snakket om at ingen af os brød os om sådan en gjord..

• #8   11. mar 2008 eeej hvor uheldigt.. smiley hJeg fløj af mine nye kæmpe store kwpn vallak første gang vi var i skoven.. Jegskulle med en der hedder erik (rider heste for ham) en skridttur i skoven, sammen med en veninde, og det gik meget fint indtil vi skulle op af en lille bakke.. Min hest går så helt amok, og snurrer rundt samme tid som han laver nogle vilde hop op i luften (han er kun 6 år) så jeg fløj af hesten, og triller hele vejen ned af bakken smiley Jeg fik en mindre hjernerystelse, og 2 store kødsår på 2 fingrer og et par spritnye classic tøjler til 350,- der sprang smiley æv æv altså.-. smiley

• #9   11. mar 2008 ej det har jeg også engang prøvet min ridehjelm flækkede bare ikke, men jeg fik også en mindre hjernerystelse (faldt af en shetter med hovedt først ned på astfald av!!!)

men rigitg go´bedring, du skal bare slappe rigitg meget af det hjælper hihi :D.. og go´bedring igen hihi smiley

• #10   11. mar 2008 Øv hvor nedern og uheldigt. God bedring. Godt det var hjelmen og ikke dit hovede der flækkede dog.

Og har du ikke en masse søde venner der vil hjælpe? Får man bare stablet en 10 stykker på benene og lige giver frokost eller noget, så er det klaret på et par timer - istedet for en hel dag hvis man kun er et par stykker :o)

• #11   11. mar 2008 Jeg har desværre ikke rigtig så mange veninder men min familie ville gerne hjælpe mig og jeg har 2 store stærke brødre : ) Så de kan hjælpe med at flytte. Men det er jo bare at man også gerne ville gøre det selv. Men sådan kan man nu engang ikke altid få tingene til at flade på plads.i

• #12   14. mar 2008 anitta - pøj pøj med det hele i hvert fald :o)

Kommentér på:
Fløj ad helvedes til

Annonce