29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
Sælge eller ikke ? Sælge eller ikke ?
Er i stor vildrede omkring min hest lige for tiden.. hun er en virkelig skøn, kærlig og følsom hest, der elsker at være sammen med mennesker og altid gør sit bedste.. men pga hendes store følsomhed har hun meget let til stress, hvilket gør hun vandre i boksen eller små væver..
Har fundet et sted hvor hun trives, det er bare meget langt væk (1½-2 timers transport hver vej) hvilket gør jeg simpelthen ikke har mulighed for at komme hver dag og koster mig rigtig mange penge i transport..
For tiden går jeg sygemeldt med knæ smerter.. har også en hel del rug problemer.. hvilket gør jeg ikke kan sidde optimalt er bange for at det påvirker hende meget, da hun jo er super følsom..
Nogle dage overvejer jeg at sælge hende og købe en rolig fjordhest, som jeg kan have tættere på og som er lidt mindre sensitiv..
Jeg er ikke bange for at ride min hest på nogen måde.. men bange for at gøre fejl.. og selvfølgelig lidt usikker ved tanken om at falde af, da jeg grundet mine problemer med ryg og knæ har større chance for slemme skader..
Men jeg elsker den hest.. hun er virkeligt en ener.. hun følger mig overalt som en hund og er generalt rigtig nem at arbejde med.. men som sagt enormt følsom, så når jeg har det dårligt pga smerter påvirker det hende tydeligt..
Jeg føler ikke jeg helt kan give hende opmærksomhed nok.. har ikkeoverskud til at tage i stalden hver dag pga smerterne.. og har ikke kunnet finde en part der rider efter McLean (som hun er trænet efter)..
Jeg vil bare det bedste for hende.. men er det at beholde hende og kæmpe videre eller at sælge ??
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
sep 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Heste: 1 Emner: 144 Svar: 1.266
men hvor er det dig trist.. håber i finder du af det
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
sep 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Heste: 1 Emner: 144 Svar: 1.266
Sælge eller ikke ?