kommer til at savne at ride {{forumTopicSubject}}
ja selvom det forhåbentlig "kun" er 3 måneder isabella skal være i genoptræning, så følte jeg lige pludselig idag at der var mega længe til jeg skulle sidde på nakken af hende igen *suk*
var med en jeg kender ude og se hende træne LA1 og 2 da hun skal til stævne i weekenden...
og bare at sidde og se hende ride så flot og nemt, fik mig bare til at savne at ride isabella...
hun var begyndt at være så fin... havde lært at springe an i galop fra skridt osv... og vi skulle have startet vores første C stævne i lørdags...
øv hvor jeg savner følelsen af bare at sidde på ryggen af hende og mærke hende arbejde under mig (selvom det kun er 2 uger siden jeg red hende sidst)
øv æv
jul 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Heste: 1 Emner: 52 Svar: 2.205
der er bare heller ikk noget værre,
men hun skal nok komme stærkt igen !
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 144 Svar: 1.615
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
men det er bare ikke det samme...
har slet ikke samme "lyst" til at lære osv, når jeg rider på andre end isabella..
isabella = glæden ved at ride
og det er mega hårdt at jeg i 14 dage ikke kan lave andet end at trække en tur på 15 minutter med hende.. hun har et rimelig højt aktivitets niveau... og når jeg så ikke kan aktivere hende ved at "lege" med hende.. men at hun skal have total boks ro, ud over den ene trækketur om dagen.. puuuuha stakkels hyp
dec 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 9 Emner: 20 Svar: 144
Jeg har en plan.
Kan du ikke lege med lille hesten.
Den må du meget gerne akiverer lige så meget du vil
Mvh Mette
kommer til at savne at ride