{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Kun positive oplevelser med ridelejr?! {{forumTopicSubject}}

Har du kun haft positive oplevelser med ridelejr?

- Jeg har været på ridelejr .. ÉN gang .. Og ALDRIG mere! Nu kan jeg SELVFØLGELIG ikke huske hvad den hedder .. Jeg kunne forestille mig, at nogle os har været på den .. I midjylland .. Goood! Nå .. Har I haft negative oplevelser med ridelejr .. Så kan I skrive dem mens jeg prøver at huske x(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kun positive oplevelser med ridelejr?!
  • #1   24. feb 2008 Jah...

På suså sunes ikke undervisningen var god

MEN

<b>TEAM CABE ER DEN BEDSTE ELSER BARE DET STED</b>

• #2   24. feb 2008 Neej, ikke kun positivt. En pige der gik og mobbede andre ( dog ikke mig ) besluttede sig for at vi skulle være venner og ville ikke " forlade " mig under hele ridelejern, sikke en belastning !

• #3   24. feb 2008 hmm har været på to

første gang blev jeg trampet over anklen, af en galoperene hest, fordi jeg var faldet af

anden gang blev jeg sparket af en hest, på låret

heldigvis skete der intet

• #4   24. feb 2008 Jeg har været på ridelejr hos georgia timmerman og det var virkelig kun en positiv oplevelser. (;

• #5   24. feb 2008 Har været på en og det var en negativ oplevelse.
    Det var godt nok en privat og vi var kun 6 piger tror jeg.
    Men negativ oplevelse -.-

Vi delte os ind i to grupper, der var bagtalning og var meget delt op hele tiden. hende vis forældre der holdte ridelejren og hendes veninder havde tydelige fordele i alt.

Og jeg som i forvejen hader sociale ting, derfor jeg før ikke har villepå ridelejr, men min kusine fik lokket mig til det.

Men jeg gør det sku aldrig igen ;s

• #6   24. feb 2008 Jeg har gode oplevelser med Molger smiley

• #7   24. feb 2008
    PONYGÅRDEN RIDELEJR!
    - Grrr .. Der var den! Tag IKKE derover folkens !!

• #8   24. feb 2008 Har været på 3 indtil videre..
    De to første var sån rigtig ponyhygge, med lange turer i skoven og lejrbål og alt det der
    Den jeg var til sidst var træningslejr, Puha det var hårdt men damn jeg lærte en masse smiley

• #9   24. feb 2008 Moonlight kunne ikke lide Funi smiley

• #10   24. feb 2008
    Det var de mest MÆRKELIG mennesker jeg har mødt!

1. Vi var LIGE ANKOMMET .. Der gik 30 min. før der kom nogen og sagde hvor vi skulle gøre af os selv!

2. Hestene var SÅ dårligt plejet .. Hovene lignede JEG VED IKKE HVAD, og én var VIRKELIG alvorligt forfangen!

3. En pige slog direkte en hest i hovedet, da den prøvede at løbe ud fra indhegningen .. Jeg var i chok.

4. Der var fluer OVERALT inde i vores "hytte" .. Vi gjorde ikke andet end at jagte dem. Der var <i>virkelig</i> mange ...

5. Der var ikke engang støvsuget, eller tørt støv af i vores hytte, da vi kom!

6. Da vi jagtede fluerne, ramte jeg sofa'en og der fløj en KÆMPE støvsky op :S

7. Maden var elendig smiley

8. De havde nok 9 hundehvalpe. Da vi kom første dag stod der en stor kasse kage .. Vi fik noget om aftenen .. Næste dag var den sat ud til alle de små hvalpe, så de bare kunne æde alt den fede kage?! Hvad sker der?! Hvad er det for noget at give hunde?!

9. Der skete IKKE EN SKID til "ridetimerne" der var det rene gang voltepi*.. Skulle man galoperer var det 1 omgang ..

10. Mig og min veninde tog hjem efter 2 dage ..

11. Det samme gjorde en mor og hendes datter ..

SÅ TAG IKKE DERHEN !! Vælg en anden !!

• #11   24. feb 2008 sidste år havde jeg freja med og hun blev syg på ridelejren.. smiley

har været på mange ridelejre og har mindst grædt en gang smiley

• #13   24. feb 2008
    Ikke at det har noget med ridelejren at gøre .. smiley Men der sad en pige og spiste sammen med os (morgenmad) .. Hun var VIRKELIG nok omrking 11 år gammel .. <b>PIGEN KUNNE IKKE SELV HÆLDE MÆLK PÅ SIN CORNFLAKES!!</b> Hva sker der? :S Det skulle hendes mor gøre .. Pludselig Nøs hun ODOVER DET HELE ,, Hun var klinet ind i SNOT og den 11 årige pige vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv :S Hun kiggede bare op på hendes mor, indtil hun kom og hjalp hende :S Da hun var "cleen" . Nøs hun ODOVER én af pigernes mad .. (én som os' var på ridelejren) .. Så skulle hun sQ ikke have mere at æde xD Omg .. Det var spøjse mennesker .. Undskyld jeg siger det smiley

• #15   24. feb 2008 -EmmaJørgensen&Albert. {'8

hvorfor?

• #16   24. feb 2008
    <b>ASS 8D</b>

DÈT var det os ! Jamen herre Jesus da .. Det var guddommeligt, at komme hjem igen! (tak fordi du gad læse mit klagesindlæg xD)

• #17   24. feb 2008 I 2006 var jeg på Strøgården. Ikke tilfreds!!
    I 2007 var jeg på Digelsgård. Ikke tilfred! Undervisningen og det hele var godt, men de hytter vi sov i var rådne og utætte, så det regnede (meget!) ind i min seng, og der dryssede muk ned fra loftet x(

Til sommer skal jeg på mønstergården, håber det bliver godt smiley

• #18   28. feb 2008 jeg har haft rigtig gode oplevelser på enghøjs ponyclub.

Og det har min søster også

• #19   23. mar 2008 i 2008 skal i velge molger (i uge 29 og hermed basta)

• #20   23. mar 2008 Har aldrig været på ridelejr..
    Tud tud

men skal i år

hurra hurra

• #21   23. mar 2008 !...MOLGER...!
    Vælg Molger ridelejr..!
    skal i uge 29.

Vi har det så fu*king hyggeligt der oppe i Horsens..!
    Man rider Kvadrillie(staves), springer & øver dressur...
    Man oplever også hvordan det er af tilride en hest & så leger vi ponygames..
    Der bliver afholdt et springstævner, hvor du selv kan vælge om du vil ride:

Travbomme(er faktisk sat op, så de ik' ligger på jorden!)
    LB
    LC
    Selvfølgelig blvier der os afholdt et dressurstævne, der kan du også selv vælge..!

Er er så sjovt dernede & der bliver fortalte 1000 vis af sjovt fortællinger..

PRØV DEN!

• #22   23. mar 2008 jeg læst fra www.hesteinternatet.dk at Rømø Ranch mishandler deres heste!

• #23   23. mar 2008 i 2008 skal i velge molger (i uge 29 og hermed basta)

!...MOLGER...!
    Vælg Molger ridelejr..!
    skal i uge 29.

Vi har det så fu*king hyggeligt der oppe i Horsens..!
    Man rider Kvadrillie(staves), springer & øver dressur...
    Man oplever også hvordan det er af tilride en hest & så leger vi ponygames..
    Der bliver afholdt et springstævner, hvor du selv kan vælge om du vil ride:

Travbomme(er faktisk sat op, så de ik' ligger på jorden!)
    LB
    LC
    Selvfølgelig blvier der os afholdt et dressurstævne, der kan du også selv vælge..!

Er er så sjovt dernede & der bliver fortalte 1000 vis af sjovt fortællinger..

PRØV DEN!

• #24   23. mar 2008 MOLGER RIDELEJR! PRØV DEN! DEN ER SKIDE SKÆG..
    Vi er måske omkring 26-28 piger der, vi rider et dressurstævne, et springstævne, et "fortur" (hvis man kan kalde det, det, det er mere for at se hvordan det er at ride tur), og en tur hvor vi er delt op i 3 grupper

Det er sjovt!! MELD DIG TIL (GERNE I UGE 29!!)

• #25   23. mar 2008 jeg ville sige Molger.. Ska derned i uge 29 for 1. gang

Elsker sku det sted

• #26   23. mar 2008 Ta på molger i uge 29 der skal jeg ned og har ikke selv hest med. det er bar super der henne!

• #27   23. mar 2008 heej.

vil klart anbefale molger ride lejr ..

hjemme siden er: www.molgerrideskole.dk

hjemme siden er ærligtalt ret dårlig meen,

det er en pisse fed ridelejr skal selv der op igen i uge 29.

har været der 0 gange . hah .

men håber vi måske ses der?.

• #28   23. mar 2008 IKKE Stejlbjerggaard. Det er nok det dårligste sted i verden!!.

• #29   23. mar 2008 heej er der nogen der kender
    molger ridelejr??? eller skal på den ??

mig og min veninde skal på den i uge 29 skal i??????????????????

• #30   23. mar 2008 Selvfølgelig MOLGER i uge 29 Det bliver bare kanon fedt!! jubii. glæder mig bare vildt!

• #31   23. mar 2008 MEN MØN, er en lorte ridelejr synes jeg , du laver ikke en skid, ..... Selvfølgelig MOLGER i uge 29 smiley Det bliver bare kanon fedt!! jubii. glæder mig bare vildt meget

• #32   23. mar 2008 eva A

vi har fattet at du skal på molger og du syns det er verdens bedste ridelejer... men derfor skal du jo ikke skrive det 100,000,000 gange.. smiley

• #33   23. mar 2008 jeg skal på mogler i år:)

• #34   23. mar 2008 Molger

• #35   23. mar 2008 Molger ridelejr

• #36   23. mar 2008 molger he he

• #37   23. mar 2008 Jeg skal på Molger ridelejr

• #38   23. mar 2008 Hvem skal på Molger ridelejr i Uge 29 i sommerferien ?
    Det skal jeg og jeg glæder mig vildt meget

• #39   23. mar 2008 jeg kan anbefale Molger

• #40   23. mar 2008 hej prøv molgerridelejer den er bare god

• #41   23. mar 2008 Nogle der skal på Molger ridelejr
    i 2008? Jeg skal selv i uge 29

• #42   23. mar 2008 Molger ridelejr er nok mest for nybegyner li` som mig.

har nesten gåed til ridning i et½år kun ik`

men tag der hen for min skyl

kom NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #43   23. mar 2008 Er kun 10 år HI HI

• #44   24. mar 2008 bla bla

• #45   24. mar 2008 xD

• #46   24. mar 2008 <'33

eva ÁAAÅ

• #47   24. mar 2008 jeg hedder eva jeg jeg jeg hedder eva AAhedder eva AA eva AAAA

• #48   24. mar 2008 grr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 det er min store søster

• #49   24. mar 2008 grr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2 det er min store søster

• #50   24. mar 2008 grr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!3
    det er min store søster

• #51   24. mar 2008 også vidre

• #52   24. mar 2008 Okay Eva A XD

• #53   1. dec 2010 Jeg så lige at eva har lavet et link til Rømø Ranch !! TAG ALDRIG DERHEN !!!!!!!!!! Min dejlige pony har været derovre og han var ALT for tynd og han havde orm og sand i maven og hans hove var næsten på størelse med terllerkener ( stav) Ham som der havde det er HELDIGVIS gået på pansion nu men det er mange der har haft anmeldt ham ( B.l.a min mor og mig ) !!! Bare så i ved det !!

• #54   1. dec 2010 P.S. Glemte lige at sige at hestene ovre på Rømø Ranch lå og døde på stranden med sadel og hovedtøj på !!

Kommentér på:
Kun positive oplevelser med ridelejr?!

Annonce