{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Min veninde blir drillet, pga hesten? {{forumTopicSubject}}

Min veninde har endelig fået sin pony (; hende og hendes mor har været på udkig efter en pony til hende i meget lang tid uden at finde den perfekte. Men så her i mandags, var de i nordsjælland, for at prøve en pony som de havde set på en internet side (; Min veninde, havde lovet at ringe til mig, og fortælle hvordan det gik på vejen hjem, efter hun havde prøvet den! Jeg blev først ringet op kl. 20.30 om aften (; Der sagde hun at hun aldrig har været så lykkelig i hele hendes liv, de havde havde jo prøvet ponyen, og den var rigtig sød, og dejlig nem at ride på, og første gang hun var oppe på den, gik den til biddet xD
Hendes mor havde om formiddagen efter hun havde redet ringet til en som kom med en bil og vogn, for at køre hesten hjem (; men han kørte først hesten hejm om tirsdagen (;
Min veninde snakkede i 2 timer i telefonen, om ponyen xD jeg var rigitg glad på hendes vejne.. hendes mor havde fået plads på rideskolen i forvejen, hvis nu ponyen var noget (;
Min veninde fortalte det her, :
Navnet var ikke sådan et pænt navn, men hesten rerigere når man sagde det, men navnet var Nørd :-/??
Racen var blandingerne : New Forest, DSP (;
Farven var lysebrun med 4 små hvide sokker og en hvid stjerne, som lignede et hjerte i panden (;
Prisen sagde hun at hendes far havde lovet at betale,
( hendes far har sidet i fængsel af personlige orsager, som jeg ikek engang selv kender til), men hun sgade at prisen kun var 7.250 kr (; og hesten var 1,28 i stang smiley
Jeg lovede at jeg ville være der næste dag, da ponyen kom hjem.. den ville nemlig komme cirke. 13.00 om tirsdagen (;

Om tirsdagen, kom jeg så over på rideksolen, hvor hende og hendes mor stod og ventede. Min veninde vilel straks have at jeg skulle se Nørd's nye boks. Så hun løb næsten ind til boksen. Det første jeg så ved boksen var hendes far, som var ved at brure et navne skilt på boksen... det var så flot, og der stod med håndskreven :
Nørd smiley Min veninde græd nærmest, da hun så boksen hel færdig.. hun var simpelthen så glad, og hendes drøm var gået i opfyldelse.! Så råbte hendes mor.. og vi gik tilbage på gårdpladsen, hvor en ny flot trailer stod med en stor bil foran (; Min veninde begyndte at hoppe, som en loppe, da manden kom hen ti ldem! Han sagde at ponyen havde haft det fint hele turen hjem. Min veninde, blev så glad, da han trak den lille fine pony ud af traileren (; Der var også sadel med i købet og hovedtøj smiley Men min veninde, havde allerede købt ny grime, underlag, nyt pandebånd. helt nye strigler.. og nyt dækken (; hun var godt forbedredt (;
Hun var så glad.!!

Næste dag kom jeg hen for at se hvordan det gik på rideksolen og sær hvordan det gik med nørd (;
Nørd havde lige fået morgenmad, og så ud til at have det godt. Min veninde kom først efter en halvtime (;
Hende mor var med, for i dag skulel de prøve ham i ridehuset. det gik meget godt med at ride ham, og sådan... (; min veninde, klappede ham mindst 100 gange, og sagde dygtig hele tiden.!
jeg spurgte hende mor om hesten havde papir? men det havde hesten ikke.... kun købs papir, og dyrelæge testen.. !

Men nu springer vi lige hen....
Min veninde, ringet så ti lmig her i dag, og sagde at nogle at de store piger, havde lavet grin med ham.. over hans navn, og den måde han så ud på.. fordi han har en kæmpe stor man og lille tynd hale!. og så fordi han hed Nørd!! Hun siger han var i sadlerummet som var lige ved siden af boksen, og hun hørte alt hvad de store piger sagde.. ( store piger er nogle på 16-17 år smiley )
Min veninde sagde hun var blevent så ked af det.. over det...! Og de sagde han var grim... og alt det der.. hun fortalte det som om hendes hjerte var gået i tu....!! smiley

Jeg syntes hun skulel bare have overhørt det, men nu er hun så ked af det, og hun var lige så glad, over at hendes far var kommet fri fra fængsel, og hun havde fået en pony (; men nu er hun blevent så ked a det.. jeg har skreven flere gange på mobilen, men hun svare ikke.. kun med grædende smeilyer! ( staves???)

Hvad syntes de om det jeg har fortalt, med det m min veninde.. :'(???

Jeg syntes det er syndt for hende....!
Vilel bare lige fortælle det, fordi jeg for det første ekdet mig, og for dte andet, så er jeg ked inden i.. !





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min veninde blir drillet, pga hesten?
Kommentér på:
Min veninde blir drillet, pga hesten?

Annonce