{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Min hest sparkede min veninde {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt at træne min hest op til at skulle gå en tur på 2,5 km hen til sit nye opstaldningssted.

Vi gik ude på ridebanen, som der er ved at blive sat hegn omkring, så derfor er der nogle dybe huller på den ene langside. Vi havde gået ca. 10 min., og min veninde kig ved siden af mig, men min hest får presset mig længere ind, så min veninde blir nødt til at vige og kommer ned bagved. Lige pludselig hører jeg en lyd. Vender mig om og ser at min veninde er gledet ned i et af hullerne. Min hest blir forskrækket og sparker bagud.

Hun rammer min veninde på skulderen. Heldigvis var der ikke særlig meget kraft i sparket, men vi tog self. på skadestuen...det var heldigvis kun musklerne, som var ømme.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest sparkede min veninde
  • #1   25. jun 2006 Ej hvor synd, men godt der ikke skete "mere" :o)

  • #2   25. jun 2006 Av, Av :z
    Men godt hun ikke blev ramt i hovedt smiley


  • #3   25. jun 2006 Silje L

    Hun noget lige at dreje sig, for ellers havde hun ramt min veninde på kæben.
    Min hest havde det også vildt dårligt bagefter kunne jeg mærke. Hun blev stresset og begyndte at svede.


  • #4   25. jun 2006 Det lyder ikke rart...

    Men det kunne jo have gået meget værre..

    Kat-o sparkede også engang en af mine veninder...

    Vi skulle lukke vores heste på fold..

    Hun gik ind med hendes først og så gik jeg ind med Kat-o, vendte hende om og lukkede leddet..

    Min veninde kunne dog ikke holde hendes hest imens jeg lukkede leddet så den løb fra hende med træktovet siddende i grimen..

    Fordi hendes hest løb blev Kat-o vild - sprang bagud og lavede et bukkespring..

    Lige bagved stod min veninde og Kat-o's ene baghov ramte hende derfor på albuen..

    Kat-o havde sko på så det ene søm lavede en ordenlig flænge i min venindes albue.....

    Der var bare blod alle steder og vi tog selvfølgelig på skadestuen..

    Heldigvis var der ikke sket noget med selve albueleddet så hun slap godt fra det...


  • #5   25. jun 2006 Thea ¤ ¤ TEAM KBK ¤ ¤

    Det snakkede vi og meget om bagefter..hvor heldig hun havde været, for hun kunne lige så godt være blevet ramt i hovedet. Men havde det endnu mere dårligt fordi min veninde har prøvet af blive trampet på af en hest..hun var ikke i skole i halvanden uge


  • #6   25. jun 2006 Stutteri Bøgsted-Møller *
    Synd for både din Veninde og hesten :z


  • #7   25. jun 2006 ejh puh
    kender i godt det når ens heste kommer til
    at gør noget ikke så rart ved ens veninde eller ven eller
    bare nogle man kender så er det bare som det er ens skyld


  • #8   25. jun 2006 uhh ha hvor er jeres veninder bare uheldige, jeg har heldigvis aldrig været ude for noget så skramne. je gbliver helt blød i knæne. hehe

  • #9   25. jun 2006 Anna .

    Jeg havde det også vildt dårligt bagefter..blev ved med at sige undskyld. Vidste ikke rigtig hvad jeg skulle gøre af mig selv..Men skulle samtidig også afslutte situationen for min hest, så det ikke blev en dårlig situation, som sidder fast


  • #10   25. jun 2006 Uff ..
    Lyder ikke rart ;s
    Hverken for dig, hesten eller din veninde .


  • #11   25. jun 2006 Jeg er blevet sparket 2 gange af den samme hest ..
    første gang i hovedet, næmere betegnet hagen og anden gang på låret ..
    Det var egentlig ikke så slemt at blive sparket på hagen, men det gjorde self. ondt .. Jeg flækkede en tand og havde bidt mig selv i tungen så det blødte helt vildt ..
    Da jeg blev sparket på låret havde jeg et KÆMPE blåt mærke (det var som at få et "trælår") og kunne ikke gå i 3 dage .!


  • #12   25. jun 2006 stakkels jer,

    jeg er os engang blevet sparket af min vewnindes hest, imens jeg red på min ejen, jeg gik i nogle uger bagefter, og ikk kunne løbe, da den havde ramt mit knæ.


Kommentér på:
Min hest sparkede min veninde

Annonce