412 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Bruger du hønet? Bruger du hønet?

Måske kan dette få dig til at lade være!

Jeg mistede for nogle år siden min dejlige hoppe pga. af et hønet.
Snædís som hun hed, var desværre blevet forfangen, og skulle derfor stå i boks de næste par dage. Jeg havde fyldt hønettet med halm, så hun havde noget at gumle i. Der hyggede hun sig rigtig, og jeg kunne allerede se fremskridt efter en dag. Så tog jeg hjem for alting var jo som det skulle være. Senere på dagen bliver jeg så ringet op af hende det ejer gården(Kirsten). Jeg skal komme ud til Snædís med det samme, der er sket noget meget skrækkeligt! Jeg skynder mig så ud til hende, og finder hende i en anden hests boks... Hun ligger ned og blodet strømmer ud af lårbenet, og man kan se knoglen stritte ud. Kirsten lå nærmest på hende for at holde hende nede. Snædís kæmpede for at komme ud til de andre heste. Der blev ringet til dyrelægen, hun kom heldigvis med det samme og gav hende sprøjten...

Jeg fik derefter fortalt, at de efter de andre heste var blevet lukket ud, var Snædís sprunget let og elegant over sin boks to gange, og var løbet ud til de andre. Tredje gang sad hun fast i sit hønet, og selv om hun havde brækket benet var hun fast besluttet på at komme ud til de andre, men Kirsten fik hende stoppet og med meget besvær lagt hende ind i en boks.

Jeg håber at dette kan få jer der bruger hønet til at smide det ud, også selv om hesten så tisser og skider i sit stråfoder!

Dette tilfælde er sikkert langt fra det eneste uheld med hønet!

Mvh. Juliet

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bruger du hønet?
Kommentér på:
Bruger du hønet?

Annonce