416 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Irish Cob Crossbreed"
irish cob crossbreed
Jeg ved at en irish cob crossbreed er halv tinker men skal den andenhalvdel også være en special (staves?) hesterace eller er det lige meget og er det en race der har et avlsforbund?
Jeg ved at en irish cob crossbreed er halv tinker men skal den andenhalvdel også være en special (staves?) hesterace eller er det lige meget og er det en race der har et avlsforbund?
Skrevet af: TEAM PONYHEST!!!!!! * - 13. jan 2009
Irish Cob Crossbreed...
I hvilket forbund kan man få sådan én kåret? (når man ser bort fra ECHA) jeg vil gerne have evt. link til hjemmeside på sådan en forening her i DK... for jeg venter et sådant føl i 2009
I hvilket forbund kan man få sådan én kåret? (når man ser bort fra ECHA) jeg vil gerne have evt. link til hjemmeside på sådan en forening her i DK... for jeg venter et sådant føl i 2009
Skrevet af: *La Dolce Vita* - 16. nov 2008
Irish Cob Crossbreed ?
hvad er forskellen imellem en Irish Cob Crossbreed og en alm. Irish Cob? nogle der ved det?
hvad er forskellen imellem en Irish Cob Crossbreed og en alm. Irish Cob? nogle der ved det?
Skrevet af: Pia P - 14. feb 2008
Spar penge på din forsikring
mar 2004
Følger: 108 Følgere: 107 Heste: 9 Emner: 172 Svar: 1.218
En irish cob er bare en Irish cob.
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 81 Heste: 3 Svar: 612
Irish Cob Crossbred er hvor den er halv Irish Cob.
Feks. Far: Irish Cob - Mor: Fjordhest = Føl: Irish Cob Crossbred
sep 2006
Følger: 87 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 3.491
Irish Cob Crossbreed og irish cob