29. nov 2003 Følger: 276 Følgere: 292 Heste: 6 Emner: 74 Svar: 279
Regler her på Heste-galleri {{forumTopicSubject}}
Skal vi følge de fastsatte regler som derher inde på HG når man skal oprette en hest/e eller hvad er jeres holdning??Er i ligeglade hvem der kommer med billeder af "sine" heste?
Her under tænker jeg på Part heste ridning et par gange om ugen??
Solgte heste?
Heste man ikke rider elle noget men har fået lov til at oprette?
Heste man kender osv.. Hvor gå gransen?
Opret hest:
VIGTIGT!
For at kunne oprette en hest i Heste.DyreGalleri.dk, SKAL følgende betingelser accepteres og afkrydses:
1. Hesten SKAL være din egen!
2. Alle billeder af hesten SKAL være af din egen hest!
3. Hesten må IKKE oprettes som ren salgsannonce!
4. Alle billeder af hesten SKAL være tydelige og af selve hesten!
5. Der må IKKE oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. "Billeder kommer snart"!
BEMÆRK:
Vi kontrollerer jævnligt de oprettede heste og sletter uden varsel alle heste, som ikke opfylder alle betingelserne eller ikke er oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
Desuden sletter vi brugere der gentagne gange opretter heste, som ikke opfylder alle betingelserne.
Mvh Pernille
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 98 Svar: 660
feb 2004
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 69 Svar: 699
Prins er min egen men jeg har faktiskt tænk mig at oprette en hingst som jeg passer og tilrider...
(ejeren har ik den tid til ham som er nødvendig..)
apr 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 139 Svar: 604
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Der står med STORE bogstaver hesten SKAL være ens egen, så de andre her intet at gøre her.
Jeg kunne oprette de første ca. 50 heste hvis jeg ville, men jeg syns ikke de hører til herinde, så derfor lader jeg være med det. *SS*
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Jeg blev vildt forundret i dag, da en prøvede at oprette en tegning og jeg så der var givet 16 velkomstpoint. Hvor er vi så lige henne, hvis der også skal tegnede heste ind?
Jeg syntes det er ved at være lidt børnehaveagtigt, når man kan finde på at byde sådan noget velkommen. *S*
Regler her på Heste-galleri