{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

hvilke regler er her på hestegalleriet {{forumTopicSubject}}

hej.Jeg er i den meget træls kattepine...
Jeg har en låne pony hos mig, da ejer ikke vil sælge ham og ønsker han skal være et godt sted.(som hos mig)..
Han er en super sød børnepony som min datter på 5 år rider og som vi er tiltro til ikke er farlig..
Jeg har Piger og drenge til at ride hos mig på div. pony er. Jeg har ikke haft problemer før nu..
Hun overholdte ikke de aftaler som vi lavede sammen..
Og havde nogle spiseproblemer som jeg først fandt ud af senere, som kunne være farlig(besvime) når man er sammen med heste..derfor holdte jeg mere øje med hende end de andre børn, for alle skal have en chance...
Min mand og jeg talte en del om det og han syntes ikke det var vores problem...
Så da jeg syntes det blev for meget arbejde, og det begyndte at være træls..Skrev jeg til hende at hun ikke kunne komme mere( skulle nok have ringet)..Hun spurgte om hun måtte besøge ponyen og det måtte hun gerne..men det var på folden...Det er en stort arbejde at have børn til at ride hos sig,tjekke hegn, pony, rydde op..Ja bare at besvare sms fra børn idag..de sender mange.....hi hi..
Jeg bliver opfordret at to til at tjekke da der er en som skriver dårligt om mig herinde....Ja jeg har kun et gæt..Det var hende og hun fik lov til at oprette denne pony i sin tid har ikke tænkt hun skulle slette ham før nu..
Hun skrev hun var depri og ned , ville ringe og svine mig til, jeg bare sat opstaldningen op unden grund, og denne pony bed og sparkede...Nogle ting jeg ikke kan genkende og noget hun ikke har sagt før...hun ikke måtte komme her mere...Jeg skrev at jeg var ked af hun havde det sådan med mig men jeg måtte ta et valg...osv..syntes jeg holdte en god tone..jeg er en voksen kvinde og arbejder med børn der har det svært....så det hun skriver om mig kan jeg bestemt ikke kende...Jeg kæper nu for at hun skal ta den pony af hendes side men det vil hun ikke..og skriver ikke særlig pænt på hendes logment om mig..Jeg kan godt ta det men syntes det er forkert at vi som ejer eller ansvarlig for ponyer ikke kan vælge om den pony må være på hendes side...Hvad kan jeg gøre..Har ringet forgæves til hendes mor og har nu kontaktet ejeren af ponyen....Pigen er ligrglad og vil fryse min bruger..ja jeg er meget træt af dette..Jeg bruger hestegalleriet til at købe og sælge ikke dettet her..men gider ikke bruge sådan et sted hvis der ingen regler er...og sådan en pige kan få hjælp til at lære hvad der er rigtig og forkert.
Kan jeg ikke mail til hg eller ringe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilke regler er her på hestegalleriet
Kommentér på:
hvilke regler er her på hestegalleriet

Annonce