Har ikke redet i 4 måneder, men... {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er jo gået hen og blevet gravid, og mine heste har ikke været redet siden da jeg fandt ud af det. Jeg er knap 13 uger henne, det er sådan set kun Lasse som bliver redet sådan seriøst. Og jeg har det lidt dårligt over at han ikke bliver redet.
Men så min dejlige veninde karina der har Golden Fabia herinde, sagde at hun gerne ville ride ham en gang imellem.
Så idag læssede vi Lasse og kørte ham på Lerbæk, jeg var lidt spændt hvordan han ville reagere ved det er 4 måneder siden han sidst har været ude at ride!
Men han var bare så sød, det var som om han altid har været redet, dog lidt stiv men det er også forståeligt nok.
Skulle bare lige ud med det!
Og mange tak Karina fordi du gad ride ham og tak fordi du stadig gerne vil ride ham indtil jeg selv bliver klar!
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.689
Men det er da dejligt hun vil ride ham
sep 2004
Følger: 40 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 115 Svar: 1.380
Ja hun har altid sagt hun gerne vil ride ham, men det kan jo bare ikke blive til så meget da hun jo også selv har hendes hest at se til og vi bor et godt stykke fra hinanden.
Blev bare så overrasket over hvor sød han var, da han godt kan blive lidt varm. Men der var overhovedet ikke noget med ham også sev om han var alene i hal og det kun er 3 gang han har været i den hal!
jun 2004
Følger: 155 Følgere: 137 Heste: 7 Emner: 378 Svar: 1.526
Tak for turen hihi... c",)
Jeg er så glad for at du er blevet gravid. Og jeg hjælper dig jo meget gerne det ved du
Har ikke redet i 4 måneder, men...