348 visninger
|
Oprettet:
Stævner, stævner, stævner {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke med jer? men jeg ELSKER at starte stævner! -ligemeget om det går dårligt eller skidt!
FORTÆL! -om jeres stolteste øjeblikke?! -det plejer man jo ikke være bleg for at fortælle! hehe
Eller det sjovese, pinligste, det største i har startet?
Et eller andet! Jeg er altid frisk på en g historie! hihi
Hilsen mette, kreon<3 og robin
apr 2004
Følger: 19 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 513
største:
jeg hevde lige startet et stævne og syntes at det gik godt, også kom mine forældre ud og sagde at jeg nok ikke fik noget, for hende den andens hest gik rigtig godt så vi begyndte at pakke sammen... så kom det ud af radioen at jeg havde vundet ;o) weee tænkte jeg bare hehe.
pinligste:
Jeg skulle starte et program for første gang, også red jeg forkert... :o( havde lige fået 1 i min første klasse og så bliver jeg disket i anden... men sådan er det jo..
Pinligt:
Hesten jeg red på var ikke min, men den jordede af ind i juletræet 2 gange så det var ved at vælte.
Sjoveste:
Jeg havde sååå meget smil på og var glad også bugger shikira hver gang inde på midten også griner dommerene af mig og shikira heh.
maj 2004
Følger: 112 Følgere: 111 Heste: 7 Emner: 97 Svar: 718
Jeg ELSKER også stævner
Mit stolteste øjeblik, var nok den gang jeg red min første fejlfrie MB
aug 2004
Følger: 69 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 2.754
Da jeg fik Kreon var han ikke andet end en lille hårbolle, hvor ejeren havde løjet om det meste, så han var ikke specielt dygtig, så det STOLTESTE øjeblik vi har haft, er HELT klart, da vi vandt distriktsmesterskabet 2004, kun lidt over et år efter vores første stævne i LC1!
Det var før vi havde målt ham til 2'er, så lille fjolle og jeg sku ride vores anden LA3 imod landsstævne ponyer der red jeg ved ikke hvor høje klasser ellers!
Det sjoveste er ikke noget haha, men til et springsstævne i sep. startede mine 3 veninder og jeg en holdspringnings klasse for sjov, vi havde for sjov sagt hele ugen op til, hvor meget vi glædede os til at vinde det, for vi vidste godt, at det ville vi absolut IKKE!
Men til konkurrensen fik vi alle med lethed overraskende sprunget os godt igennem 4 fejlfrie runder, nogle hurtigere end andre, og vi var helt rundt på gulvet, "hvor mange plac. er der?", "var vi hurtige nok?", "får vi en plac.?", "ska vi sadle op til præmieoverrækkelse?" vi rendte rundt, men fik endelig taget os sammen til at sadle op til præmieoverrækkelsen...
Vi stod ved siden af banen, og prøvede at høre så godt efter vi kunne, men lige da det blev sagt hvem der vandt hørte vi det ikke. Vi kiggede rundt "hvem vandt? hvem vandt?" og hørte så nogen sige: "jeg tror det er GEK(os)?!" og vi skreg! vi var SÅ glade, selvom det ik var noget stort! vi skyndte os indtil præmieoverrækkelsen og red en dejlig æresrunde! =D
Det "PINLIGSTE" var engang i 2002 hvor jeg startede et klubstævne på min rideskolepart, Fedtmule<3, og han havde virket sløv hele programmet. Da vi så havde lavet vores aflutningsparade færdig, gik han straks igang med at TISSE! -i flere minutter! Nååårr lille fyr! han havde holdt sig HELE programmet!
Det var vist det...
aug 2004
Følger: 69 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 2.754
Nu har jeg heldigvis været til milliarder af stævner, og gør det helt sikkert ikke igen!
Stævner, stævner, stævner