Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}
Det bliver måske et lidt halv langt emne, men håber i kan hjælpe
- Min gamle pony bavian døde i år 2006, hvor efter jeg så fik Bopart som jeg har nu
- Men mit problem er at siden jeg mistede Bavian har jeg ikke rigtig lyst til heste mere
Altså jeg kan lige pludselig vågne en morgen og sige, idag vil jeg tage op og ride, men så kan der måske gå 2-3 uger, før jeg igen, sådan rigtig har lyst til at ride.
Jeg syns det synd for Bopart, altså han bliver jo passet og det hele, der mange på rideskolen som vil betale i dyre domme, for at få lov til at ride ham, fordi han er så skøn som han er :), så det ikke det, men..
For Boparts eget bedste syns jeg næsten det ville været bedste at sælge ham, men da jeg købte ham, gav vi 30.000 for ham, og der var han kun lige ryttervandt, så jeg har haft berider på ham, og nu kan han ca, hvad der svare til et LC program, og han løssringer hver fredag.
Mit problem er bare, at hvis han skal sælges, skal han mindst koste 50.000 ca, hvis jeg skal tjene lidt på det, for har virkelig brugt mange penge, hvad angår berider osv.
Hvad syns i jeg skal gøre, og er der muligvis nogen af jer som er interreserede i ham?
jun 2006
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 2 Emner: 219 Svar: 1.090
okt 2007
Følger: 103 Følgere: 102 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 887
lig dig på din seng.
luk øjnene og tænk på hvor glad hesten er for dig tænk på jeres gode stunder.
gå så ud til den og sig du elsker den og vær sammen med den noget tid giv den gullerøder og du får det bedste venskab
jun 2006
- Der er mnage som rider ham gratis for mig, da jeg jo ikke selv gider
- Men så er det min mor siger at vi skal sælge ham, da det for dyrt at have hest, hvis jeg ikk selv gider ride den, så betaler vi jo nærmest for at andre kan ride grais
Har haft part på ham, men efter en uge, da jeg så selv sku ride ham, ku han hverken søge ned eller noget, fordi hun rev ham i munden hele tiden
jun 2006
Har haft ham siden September 2006, så kender ham udemærket hehe, men ellers god ide, hvis jeg ik havde haft ham så længe
jun 2006
ja det rigtig, men det har jeg prøvet mange gange, og tænker også hele tiden på, hvor meget jeg ville savne ham hvis han blev solgt, men han er en hest som vil kunne nå så langt med den rette rytter, så syns det syndt bare at lade ham stå
jun 2006
- Okay, vil prøve, og søge en part til ham, tror jeg
Tusinde tak, for jeres ideer:)<3
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
jun 2006
Der har jo været proff berider på ham, i næsten 4 måneder, hehe.
Hvad ville i gøre?