{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}

Det bliver måske et lidt halv langt emne, men håber i kan hjælpe smiley
- Min gamle pony bavian døde i år 2006, hvor efter jeg så fik Bopart som jeg har nu smiley
- Men mit problem er at siden jeg mistede Bavian har jeg ikke rigtig lyst til heste mere smiley
Altså jeg kan lige pludselig vågne en morgen og sige, idag vil jeg tage op og ride, men så kan der måske gå 2-3 uger, før jeg igen, sådan rigtig har lyst til at ride.
Jeg syns det synd for Bopart, altså han bliver jo passet og det hele, der mange på rideskolen som vil betale i dyre domme, for at få lov til at ride ham, fordi han er så skøn som han er :), så det ikke det, men..
For Boparts eget bedste syns jeg næsten det ville været bedste at sælge ham, men da jeg købte ham, gav vi 30.000 for ham, og der var han kun lige ryttervandt, så jeg har haft berider på ham, og nu kan han ca, hvad der svare til et LC program, og han løssringer hver fredag.
Mit problem er bare, at hvis han skal sælges, skal han mindst koste 50.000 ca, hvis jeg skal tjene lidt på det, for har virkelig brugt mange penge, hvad angår berider osv.
Hvad syns i jeg skal gøre, og er der muligvis nogen af jer som er interreserede i ham? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre?
Kommentér på:
Hvad ville i gøre?

Annonce