{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Jeg er rasende!!! {{forumTopicSubject}}

Min telefon ringede for 5 minutter siden. Lad os kalde hende X, en pige som jeg har hjulpet en del. Hun har redet på en fin pony siden august, som hun har kæmpet en brav kamp med, bl.a. pga. en forkert tilpasset sadel (tilpasset af sadelmager!!) Hun ringede og græd i telefonen. De har netop fortalt derude at hun ikke må ride ham mere, fordi hun ikke passer sammen med ham?! Nu har jeg selv gjort den pony ryttervant i skridt, trav og galop, og jeg har ikke set nogen ride ham som X kan! Det værste er at X er knapt 12 år, og ejerne af den her hest havde sagt til pigen at Y, som skal ride ham nu, er meget bedre end X, burde de ikke have ringet til pigens forældre??? Sandheden er desværre at Y er fuldstændig talentløs!!!!!!! Desuden modtager hun på ingen måde kvalificeret undervisning! Og rider med så tykt et bid, at ponyen ikke kan lukke munden! Stakkels pony, hvad bliver der nu af ham?? Han er(var) ellers super fin..
Jeg raser simpelthen, ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... Og allermest har jeg ondt af X som har kæmpet sådan en brav kamp.. Godt jeg ikke længere er på det sted!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er rasende!!!
Kommentér på:
Jeg er rasende!!!

Annonce