{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

GLEMT SIN HEST IGEN IGEN!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger er der en dame ude på rideskole som igen har glem at tage sin hest ind fra fold og det er absolut ikke første gang.. hun gør det hver weekendt hvor man selv skal tage ens hest ind ( senest kl 20:00)

her til aften ville jeg ned og sige godnat tal fanta som jeg plejer og da jeg ankommer på rideskolen er den ikke låst og lukket som den plejer, jeg ringer til chefen og fortæller det og hun ville ringe og finde en til at låse af hun spurgte om jeg ville lukke af i staldene og tjække hestene var der og var ok! det ville jeg gerne og jeg går så igang når til stald 5 og ser mr M ikke var i sin boks, læber ud på folden og kalder på han og han kommer løbende han er KOLD, VÅD, FRYSER, ER SULTEN, OG MEGET TØRSTIG ( der var ikke mere vand i karene) trækker ham ind i boksen og ringer så til ejer og spørger om hun ikke har glemt sin hest i dag , hun begynder på alle mulige undskyldninger som altid, jeg fortæller at jeg er ligeglad med undskyldninger og at hendes hest var sulte tørstig og frøs, hvor hendes kommentar bare var JEG ER DA LIGEGLAD!!!!!!!! ringede så tilbage til chefen og fortalte at hesten stod der ude og bla bla bla.....

ihhh jeg bliver bare så gal den har stået der ude siden kl 7 i morges til kl 10 uden dækken eller noget... holdt kæft en lorte ejer...

skal siges at jeg selv arbejder der nede smiley havde bare ikke vagt i denne weekendt !!!!!!!!!!!!!!!!!

håber i kan forstå hvad jeg skriver skulle bare af med det undskyld alle stavefejlene smiley

- Charlotte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GLEMT SIN HEST IGEN IGEN!!!!
Kommentér på:
GLEMT SIN HEST IGEN IGEN!!!!

Annonce