{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

Christ Iberica eller Cloud? {{forumTopicSubject}}

Hvilken model af Christ har i været gladest for?

Og har i prøvet begge eller anbefaler i bare den ene model, som i har prøvet?

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal vælge Christ iberica plus eller Christ Cloud spezial+.

Og har den farve i valgte haft nogen betydning ift. Hvor nullet den ser ud? Og hvordan har lammet det med silikonegrip?

På forhånd tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Christ Iberica eller Cloud?
  • #1   18. aug Jeg har Ibericaen og har ingen klager. Har den i hvid/naturfarvet, da jeg synes det er pænest. Den holder farven godt og hvis den bliver lidt snavset, er det let at børste af.

  • #2   18. aug Tak for dit svar! Jeg hælder også mest til iberica og jeg er pjattet med lam i naturfarve, men så fik jeg øje på Cloud modellen som er dyrere og så blev jeg i tvivl om den så er bedre eller om den "kan noget" som iberica ikke kan..

  • #3   18. aug Jeg har også kun prøvet iberica (har den selv), så kan ikke sige noget om den ene kontra den anden. Jeg synes dog ikke, at Iberica har ret meget støtte, hvorimod det ser ud som om, at Cloud-modellen har en del støtte. Faktisk går jeg med overvejelser om at købe Cloud-modellen også. smiley

    Mht. farve på lammet, så har jeg valgt brun. Jeg har tidligere haft naturfarvede lammesadler, og jeg synes de bliver hurtigt nussede og trælse at se på. Min brune lammesadel er 4 år gammel om nogle måneder og er rimelig godt brugt. Den er stadigvæk lækker, ikke så nusset, som jeg synes de naturfarvede kommer til at blive, men når man kommer tættere på den, kan man godt se, at den er brugt og ikke er lige så "adskilt" i pelsen, som da den var ny. Jeg vedligeholder den på ingen måde.


  • #4   18. aug Hvis man zoomer kan man se, hvordan lammet ser ud smiley

    profilbillede
  • #5   19. aug Tak for at dele. Jeg har nemlig før haft en lam i brun, som jeg synes ser sort ud, men den kunne man nemlig ikke se var nusset. Jeg så en iberica til salg i natur og den så nemlig MEGET nusset ud.. så jeg er meget i tvivl! Uh jeg kan også godt lide støtte da jeg er hypermobil, men jeg er vant til at ride uden sadel og med ridepad, hvordan savner du støtten? Er det fordi du ryger ud af sæde eller hvordan?

  • #6   1. sep Jeg har været meget glad for min Iberica. Jeg havde den i naturfarvet, og synes egentlig at den var rimelig at holde pæn, selvom den naturligvis bliver nulret. Støttevis synes jeg ikke der er noget at tale om, der er umiddelbart tæt på ingen støtte i. Men den var god til mit hygge-brug, på daværende tidspunkt.
    I forhold til grip og lammeskindssadel, så synes jeg personligt ikke at det spiller særlig godt sammen, ikke umuligt - men jeg synes man bliver for låst af det. smiley


Kommentér på:
Christ Iberica eller Cloud?

Annonce