{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem kan/vil ordne heste skeletter
  • #1   25. jun Hvor får man fat i en konservator? Man bruger google, tænker jeg.
    Det kan sikkert godt lade sig gøre, for der findes konservatorer, som arbejder med så store dyr som Eland antiloper og bisonokser - men jeg tror at det er pivdyrt.

• #2   25. jun Tro mig har ledt det meste af nettet igennem, andet ville være dumt.

Men af de konservatorer jeg kender afkoger ikke heste. Så spørgsmålet var om der var nogen som kendte til konservatorer der vil tage heste ind

• #3   27. jun Fyns Naturværksted
    Bjerrebyvej 34
    5700 Svendborg
    +45 62217021 kontakt@fynsnatur.dk - drevet af Kim er nok bedste overhovedet.
    (Har engang leveret udstoppet hest, på min bestilling til videreformidling på et militærmuseum) - men alt det med at koge den, forstår jeg ikke - så er det jo skelettet, du vil ha'. Eva

• #4   29. jun Eva, jeg tror netop at det er skelettet hun vil have. Du kan få rigtig meget viden om hvordan hesten har udviklet sig og se hvad slid og skader det gemmer på. Virkelig spændende hvis du interesserer dig for anatomi og samtidig er nysgerrig hvis man ved hesten havde skader og så bedre kunne få en forståelse for hvad det var.

Sara Gerding har i et af hendes podcast afsnit snakket om en bekendt der netop havde fået skelettet af sin afdøde hest, men det er nok lidt langt ude at skulle til at skrive til hende smiley

Kommentér på:
Hvem kan/vil ordne heste skeletter

Annonce