På besøg hos Reikke V.... På besøg hos Reikke V....
Ja, som nogle har vidst, var det i dag jeg kørte ned til Juelsminde for at besøge Reikke V.. Jeg er kommet til at nævne det før, og det afstedkom en lidt spøjs tråd, men nu blev det en realitet, og det var vældig hyggeligt..
Det hele kom sig af at Reikke svarede på en tråd jeg havde lavet på HN om at samle brugt rideudstyr sammen til hestene på Hesteplejehjemmet ved Århus, hvilket hun og hendes søster, samt andre herindefra også gerne ville være med til, og vi kunne så endelig få det til at passe sammen med at det kunne blive i dag, så jeg drønede sydpå i morges kl. 09.00.. Min PC havde fortalt mig inden turen, at der var 91,7 km derned, og at turen ville tage 1 time og 7 minutter... Grundet et "pitstop" med telefonopkald på vejen, blev den totale køretid dog 1 time og 11 minutter i stedet.. Rimelig tæt på.. Nå, men ihvertfald havde de fået samlet et helt bagagerum fuldt af div. udstyr, som nu kommer til gode på plejehjemmet, til de heste der skal ud i familiepleje dernedefra.. Hod Reikke og hendes familie har de jo som bekendt de såkaldte miniaturehest, og et par større.. Og hvis de der minature-dimser ser små ud på billederne, så skunne man altså bare se dem IRL.. LOL, hvor er de bare skægge og nuttede når de sådan dribler rundt på deres små ben med deres små blyants-hove.... Virkelig underholdene.. Og de er tilmed sjove at "snakke" med, da de jo nok grundet deres rimelig heftige vinterbehåring er yderst vilde med at blive kløet rigtig godt og grundigt.. De vælter faktisk nærmest når man flytte hånden igen.. *GG*
Men ihvertfald kan man godt forstå at de kom ind på stald igen inden det blev mørkt, da de ret nemt ville kunne blive væk i mørket, pga deres størrelse, eller måske nærmere mangel på samme.. men ihvertfald var det en hyggelig dag, som gik alt for hurtigt.. Før man vidste af det var der gået 4,5 time, primært med at gå og klø hårbollerne bag ørene....Og så lige en kop kaffe også.. *GG*
Reikke har også lovet at komme på besøg herude en dag, så nu må vi jo se hvirnår det kan blive.. Jeg ser ihvertfald frem til det, da det var en hyggelig dag i dag...
Tak for det, Reikke.....
(Og nej, der skete intet som helst farligt eller fordækt, hvis nogen skulle uddrage det af dette indlæg, da folk jo gerne VIL misforstå ting og sager.. *GG*)
Mvh. Michael
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 262 Svar: 1.135
Fedt initiativ med at samle ind til hesteplejehjemmet
På besøg hos Reikke V....