175 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Heste....... Heste.......

Hej hvad gør mand når ens hest angriber smeden og den der holder den fordi at den ikke kan lide at nogle rører ved dens hove + at smeden siger at han ikke har set nogle heste være så hurtig på hovende så meget at dyrelægen skal bedøve den før at smeden kan komme til.Han er også bange for mænd.

HJÆLP HVAD GØR JEG?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste.......
  • #1   13. dec 2004 Tak maria men har prøvet.... Øv øv½

• #2   13. dec 2004 Hejsa,
    Jeg har også en hest, der er bange for mænd. Måske nærmere utryg, han skal ikke bedøves ved smed. Han har haft en dum smed og nu er alle mænd pludselig farlige. Det er et problem, for jeg rider distance og her foretages dyrlægecheckene tit af mænd. Min smed hader at sko ham, fordi han er så urolig. Det kan meget vel være angst, både min og din hest har, men det kan også godt være stædighed. Mange heste, især hvis de er unge, kan godt have en attitude, der siger " du skal ikke tage mit ben, jeg bestemmer selv om jeg skal løfte mit ben". Jeg kender ikke noget til din hest, men jeg læser til DAT (dyreadfærdsterapeaut) og har en rimelig god forståelse for dyr og deres adfærd. Primært heste og hunde. Så skriv lidt mere om ham til mig, så kan jeg måske prøve at hjælpe dig lidt.
    Nu er min hest i træning hos Tom Gulaker og ser Tom hver dag. Han bliver ikke bange, når han nærmer sig og tager det faktisk fint. Heste er meget forskellige og reagere af forskellige årsager og grunden er som regel enestående og individuel.
    Håber jeg kan hjælpe dig.
    Hilsen Malene

• #3   14. dec 2004 Mange tak!!!

• #4   14. dec 2004 Hej igen,
    Du er iøvrigt også nødt til at tage det faktum i betragning, at benene er hestens eneste flugtudstyr. hvis den i forvejen er ked af mænd og manden så pludselig tager hans ben, så har han ingen mulighed for at smutte og det kan få ham til at blive angst, gå i panik og derfor reagere som han gør. Kan du selv tage hove på ham??? Og hvordan går det når du prøver??
    Hilsen malene

Kommentér på:
Heste.......

Annonce