{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

CRTS
CRTS
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515

Forældre acceptere ikke 'min' dreng :/ {{forumTopicSubject}}

Mine forældre er kan ikke lide invandre og er urolig for om det mig der næste gang f.eks bliver mishandlet som hende den 19 årige..
Jeg selv kan heller ikke lide indvandre, dog synes jeg ikke at negere og kinesere/japanere kan betegnes som indvandre (:

Jeg har mødt en som hedder Benson som er neger, han er virkelig virkelig sød, da jeg nævnte ham for min mor sagde hun begejstret at hun var glad på mine vegne, så snart jeg sagde at han var neger, sagde hun at jeg virkelig skulle passe på. Jeg blev så sur på hende, hun har ALTID fortalt mig at jeg ikke skal generalisere, nogle indvandre er ligeså gode som os, andre er ikke. Man kan ikke sige at alle sammen er onde og voldlige.

Det fortalte jeg hende så, men hun lyttede slet ikke, hun fortsatte bare med at sige at der ligger noget i deres gener og i deres opdragelse, så de bliver som de gør, altså 'voldlige'

Hvordan kan jeg få hende til at acceptere at jeg ikke har noget imod negere og kinesere/japanere og godt kunne 'finde på' at komme sammen med en ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forældre acceptere ikke 'min' dreng :/
Kommentér på:
Forældre acceptere ikke 'min' dreng :/

Annonce