Øv en fejl (dækken) {{forumTopicSubject}}
Kender i det når man laver en fejl man virkelig fortryder???
Jeg skal være meget foran alle andre med dækken til isabella.. hun er faktisk pakket ind som en klippet hest, selvom hun ikke er.. dog er hendes pels stadig sommerkort....
Så igår skiftede jeg hendes 2 fleece tæpper i stalden ud med et stald dækken med 275-300 gram (men det virker lettere, så er ikke sikker på der er så meget i)...
idag da jeg havde redet, var hun svedig i sadel lejet.. men var så DUM at ligge dækkenet på hende alligevel..
så da jeg kom 1 time senere, var hun stadig fugtig i sadel lejet og lysken.. og jeg troede jo STRAKS at hun havde det for varmt..
men hun er hverken varm eller svedig andre steder.. og hun var det heller ikke i morges sagde hende der har stalden...
Jeg skal bare lære at stole på min intuition...
for jeg vil gerne undgå at hun taber sig så meget igen i år (hun tabte sig så meget sidste vinter at hun skulle have en sadel med 3 str MINDRE bom)...
så i år er jeg nød til at være foran, for hvis hun først kommer til at fryse LIDT, så smider hun hurtigt nogle kg.. i stedet for at sættte pels
øv øv
men hun må jo bare have et underdækken på når der bliver rigtig koldt, hvis det stald dækken jeg har til når der kommer frost grader ikke er varmt nok *GG*
andre med kuldeskære heste som skal have ekstra dækken???
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
men jeg har aldrig haft et dækken der har siddet så pænt på bringen før... denne model er åbenbart lang i størrelsen, hvor andre dækkener er kortere...
men bare det sidder godt på bringen *GG*
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 284 Svar: 1.341
surt..
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
sep 2006
og hun hart ikke en gang taget det hele på endnu.. og det er jo katastrofalt hvis hun taber sig igen
sep 2006
Øv en fejl (dækken)