4. apr 2022
Hvis det er læder, så er fedt et must. For, at de skal holde faconen, så støvlestivere og altid med lynlåsen lukket, så de ikke falder samme. Undgå mudder da det ridser. Ridestøvler er, ja, til ridning og ikke til fold og staldbrug. I min barn og ungdom gik alle hestpiger/ drenge i træsko, til staldbrug.. selvf også mange år siden Hvis du ikke er til gummistøvler, så findes der et utal af staldstøvler, lange og korte.
4. apr 2022
Brug en blød børste, til at børste lynlåsen. Og så brug en lynlås spray ca 1 gang pr mrd.
Undgå at bruge børsten til andre ting, og prøv at holde den fri for sand og støv.
4. apr 2022
Til læder støvler
Jeg tørre mine støvler Over med en fugtig klud og en børste under bunden.
Lad dem stå i en halv time så de er tørre.
Og så pudser jeg dem med sko creme.(den farve som passer til støvlen)
Igen lad dem stå i en halv time og så børste jeg dem til de er blanke og skinner med en børste til pudsning af støvler.
Ca hver 14 dag får de Zip spray til lynlåsen
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
Undgå mudder da det ridser. Ridestøvler er, ja, til ridning og ikke til fold og staldbrug. I min barn og ungdom gik alle hestpiger/ drenge i træsko, til staldbrug.. selvf også mange år siden
Hvis du ikke er til gummistøvler, så findes der et utal af staldstøvler, lange og korte.
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
Undgå at bruge børsten til andre ting, og prøv at holde den fri for sand og støv.
dec 2005
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 87 Svar: 335
Jeg tørre mine støvler Over med en fugtig klud og en børste under bunden.
Lad dem stå i en halv time så de er tørre.
Og så pudser jeg dem med sko creme.(den farve som passer til støvlen)
Igen lad dem stå i en halv time og så børste jeg dem til de er blanke og skinner med en børste til pudsning af støvler.
Ca hver 14 dag får de Zip spray til lynlåsen
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 707
feb 2015
Følger: 3 Følgere: 18 Heste: 7 Emner: 12 Svar: 149
https://www.hestegalleri.dk/forum/generel-diskussion/1288048-ridestoevler_med_lynlaas
Eller nogle af alle dine andre emner om støvler - der må være noget brugbart.
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 19
Ridestøvler med lynlås