{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridestøvler med lynlås
  • #1   8. sep 2020 Hvad er succeskriteriet for dine støvler??
    Hvorfor vil du købe ridestøvler??

Jeg er fx slet ikke til lange støvler. De strammer og er elendige at gå i, bare de par meter fra opsadling til opstigningen.
    Jeg bruger korte jordphursstøvler, eller mine halvlange ariat western støvler.
    Men, mine støvler skal kunne tåle en smule mudder, for livet er for kort til våde tæer.
    Og så skal hælens bredde passe til western sporer...
    Og - så skal skoene naturligvis være ride egnede...

Kære Trådstarter - hvad kan du lide og har brug for?

• #2   8. sep 2020 jeg er nok til lange støvler og også korte støvler ??

• #3   8. sep 2020 Hvis jeg bliver tvunget til at ride i dressur sadel OG hunden æder mine korte støvler - så ville jeg købe nye korte støvler og leggings, dvs løse skafter...

• #4   9. sep 2020 Foretrækker lange støvler med lynlås foran..

• #5   9. sep 2020 Alle mine er med lynlås.
    Jeg har en smal ankel, og uden lynlås, ville kræve støvlen har en elefantben bred ankel.
    Og det gider jeg ikke se på.
    Jeg ved godt der er en lyslås der ka gå i stykker, men hellere det, end klump ankel.

• #6   9. sep 2020 Lynlås. De sidder bare bedre og så er det meget lettere at få af og på.
    Du skal nok også gøre dig tanker om, hvorvidt du ønsker stive eller bløde støvler smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #7   9. sep 2020 Jeg ville til hver en tid vælge med lynlås.

Både pga. Udseendet på benet, men også fordi at de er meget nemmere at få af og på smiley

• #8   9. sep 2020 Jeg er helt klart fan af lynlås i lange støvler.

For mig skal lynlåsen helst sidde foran, men det er fordi at jeg er en stivbennet gammel kone smiley

Men støvlerne sidder bedre på bennet, og er lidt nemmere at få af og på, end støvler uden lynlås.

Personligt fortrækker jeg de lange lidt stive støvler, da jeg synes de de støtter godt om anklen, men nu rider jeg også dressur. En springrytter har helt sikkert andre behov.

• #9   9. sep 2020 Helt klart med lynlås. Synes de sidder meget pænere, og de er nemmere at tage af og på.

Men det kommer jo an på hvad du er til. Uden lynlås er mere lige op og ned og sidder løsere om anklen. Selv kan jeg bedst lide, at de sidder helt limet fast overalt.

• #10   9. sep 2020 Jeg er så mageligt anlagt, at jeg har støvler med lynlås og snøre - selvom jeg rider dressur.

Jeg HADER stive støvler man knap nok kan få af/på, knap nok gå i, knap nok bevæge sin ankel i. smiley

Desuden så har jeg tendens til væske i kroppen hver måned, så stive støvler er pløkumuligt at få til at virke på mig.

Så jeg rider gladeligt dressur i springstøvler smiley

Korte støvler og leggings er så til gengæld for ustabile for min smag ifht dressur, men glimrende til udmugning g, skovtur og andet hygge smiley

Mvh Charlotte

Kommentér på:
Ridestøvler med lynlås

Annonce